Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 52
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Silver star was met een Big headstock . Voor €100 is het een no-brainer , de goedkoopste gaan rond de € 500.
    Natuurlijk, you're right.
    Tis prima dat er wat geroepen wordt maar ik wil toch eerst een paar foto's zien.

Senior Member

Standaard

Voor 100 euro kun je wel een gokje wagen. Ik heb geen idee wat zo'n ding waard is maar als hij goed klinkt en speelt...

btw, ik bied €169,10.

Senior Member
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Natuurlijk, you're right.
    Tis prima dat er wat geroepen wordt maar ik wil toch eerst een paar foto's zien.
    Pepe heeft wel een punt; serienummer kan uitsluitsel geven...de oude Goldstars worden her en der op internationale fora geprezen en als lots of value for money beschouwd. maar 100 piek inclusief de parafernalia d'r bij... het eerste het beste beginners-setje van ramsjmerken kost dat ook (of nog ietsje meer)... ik neem aan dat je inmiddels hebt toegeslagen?
    een aap die wel bananen eet speelt vals

Senior Member

Standaard

Show me the merchandise!

Standaard

Ik heb de gitaar hier, en ik weet het niet ...
    Hij speelt behoorlijk prettig, voelt ook een stuk zwaarder dan m`n Squier (Duh ) Maar alleen de 1e en 5e positie van de pick-up switch doen wat de rest doet niks 2 en 4 vallen amper te selecteren zo licht gaat die schakelaar, en er veranderd ook niks qua sound. En 3 doet helemaal niets. Dus dat is een electronica probleempje.

Ook gaan de tone en volume pots héééél licht en heeft de jack input geen "klik" Als in, je voelt de jack niet in z`n gat klikken zoals bij m`n Squier wel het geval is.

Verder is het wel écht een hele mooie gitaar om te zien.

Maar ik heb totaal niet de know-how om de gitaar op te knappen, en als de gitaar nou van binnen ook in goede staat was geweest had ik gezegd kom maar op. Maar er moet nog wel wat aan gebeuren dus ik zit eigenlijk nu tegen "nee" aan te hikken..

Uiterlijk is die gitaar in zeer goede staat, het is een japanner. Maar verder weet ik er ook niets van...

Senior Member

Standaard

Breng hem naar een gitaar tech, ben je nog goedkoop uit ala je hem voor 100 kan kopen. Nalopen, vlakbeurt en electronica fixen kost je hooguit 200 eu.

Senior Member

Standaard

Ik zou die Squier terug sturen en deze in orde zetten. Daar heb je een veel betere gitaar aan!

Senior Member

Standaard

No-brainer. Gewoon die Tokai kopen. Waar woon je? Dan hebben we vast een goede tip voor een goede gitaartech voor je.

Senior Member

Standaard

Een hele loaded fender pickguard heb je volgens mij al voor minder dan 200 tweedehands. Makkelijk te monteren en direct een goed geluid. Tone knoppen zitten daar daar ook op dus heb je dat probleem ook direct verholpen. Een strakkere Imput jack zal ook niet extreem duur zijn. Fix dat en je hebt een top gitaartje!

Senior Member

Standaard

Het is een ST40 dus poly, budget electronica en drie of vier delig.
    Electronica in orde maken is peanuts. Sterker, juist een leuke gitaar om wat mee te experimenteren. Misschien niet een topmodel van Tokai maar zelfs hun lagere modellen zijn kwaliteits gitaren.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten