Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: beck

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2016
    Locatie
    NL
    Berichten
    362

    Standaard beck

    Hoi allemaal. Ik ben Beck (uit brabant).

    Al vele tientallen jaren hobbymatig bezig met vooral instrumentale muziek en dat door de kinderen weer wat meer opgepakt. Muziek blijft leuk.
    En omdat je ook nog weleens terug wilt horen wat je speelt hebben we inmiddels ook een studiootje opgebouwd. Het studio deel van dit forum zal vermoedelijk ook wel het gedeelte zijn waar vragen van hier op zullen duiken.

    Amateuristisch bezig met:
    Instrumenten: Gitaar, synthesizer, percussie, zang, opnames.
    Stijlen interesse: Eigenlijk wel alles behalve klasiek. Maar voorkeur gaat toch wel uit naar de 'stevigere' vormen van diverse stijlen. Rock, punk, metal, reggae, classic songs. Maar bijvoorbeeld een lekker stukje blues of rock&roll gaat er ook wel in.

    En nu ga ik lekker rond neuzen op dit forum.
    Laatst gewijzigd door beck; 6 maart 2016 om 17:35 Reden: prov. toegevoegd

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Welkom en veel plezier hier.

  3. #3

    Standaard

    Ja ja, heel fijn.
    Blij dat je d'r bent.
    En ik Vroegah maar zeiken, tegen de toenmalige Ajax ploeg, dat iedere aanvaller van mening is dat ie een goeie Beck nodig heeft. En dat terwijl hijzelf meestal een grote heeft.

    Gegoochel met taal? Dacht ik wel.

    Niet om je in de zeik te nemen, zeg ik er voor het goede begrip nog maar even bij.

    En tsja, wat is amateur?
    Ik ben een One hit wonder, zonder hit. I wonder dus.
    Kun je evengoed vreselijk blij worden van de muziek die je maakt hoor!
    Da's precies wat ik je toewens, waar je je posts ook post.

    Welkom!
    Zeg ik, samen met Joost......
    Vriendelijke groet, Gus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top