Heb nu 2 P90 elementen binnen voor een totaal prijs van 11 euro.
Ik ga zal ze binnenkort testen en m'n bevindingen delen.
Ik verwacht er niet veel van maar voor 11 euro kan je nog eens wat weggooien.
Heb nu 2 P90 elementen binnen voor een totaal prijs van 11 euro.
Ik ga zal ze binnenkort testen en m'n bevindingen delen.
Ik verwacht er niet veel van maar voor 11 euro kan je nog eens wat weggooien.
Wil niet zeggen dat het slecht klinkt (zitten dicht bij elkaar) maar persoonlijk hoor ik toch wel een duidelijk aanwezig verschil.
Met vriendelijke groet,
Riny S.
Heb alleen geluisterd naar de klankverschillen en totaal niet gehoord wat de tester er over te vertellen had.
Uiteraard, het prijsverschil is daar en inderdaad zitten ze echt dicht tegen elkaar qua weergave.
Echter het verschil hoor ik wel.
Goed budget- gitaartje in ieder geval en men zal er niet mee voor joker staan.
Bij het gebruik te samen met meerdere muzikanten zullen er weinige zijn die dan op dat moment het verschil zouden horen, hij gaat op in het overige geluid, c.q. klanken.![]()
Met vriendelijke groet,
Riny S.
Vind het toch wel een extreem verschil tussen beide strats. Die strat liet duidelijk losse noten horen, helderder, minder een grote brij van geluid. Wat een verschil zeg. Niet geluisterd naar de conclusie, maar ik zou de sx gelijk eruit gooien.
Als de rest van de pups ook zo is.....
147-c Guitars
Correct. Ik hoor het ook direct. Heb zelf ook een strat uit China en de elementen vervangen voor kwaliteitsspul. Verschil is immens.
Echter; in China is het natuurlijk zo; hoe meer je per product wil neerleggen hoe beter het daadwerkelijk is. Dus blijft voor mij de vraag open staan; kan je daar voor een redelijk bedrag meer dan prima elementen bestellen?
Inderdaad, het verschil is duidelijk hoorbaar en ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er een situatie
is waarbij ik dat 'wenselijk' zou vinden. Ook qua definitie moet de SX het duidelijk ontgelden, ik zou
trouwens het gebrek aan detail nou niet direct als een brij willen omschrijven.
Goed voorbeeld van een plank die met een pu upgrade sprongen vooruit zou kunnen maken,
maar goed daar ging het in dit specifieke voorbeeld juist NIET om.![]()
Denk dat gebrek aan detail inderdaad een betere beschrijving is dan "brij".
Ik heb geen fantastische oren, maar vind het verschil erg groot. Het verbaasd.me dat mensen zeggen dat ze dicht bij elkaar zitten.
Over China: ik denk dat ze daar alles kunnen maken en dat je er voor ietsjes meer geld best hele mooie Pickups vandaan zou kunnen halen. Alleen geen.idee wel merk hè dan zou moeten hebben.
147-c Guitars
Favorieten/bladwijzers