Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1

    Standaard The Black Crowes uit elkaar

    The black crowes uit elkaar.
    Zakelijk meningsverschil tussen de broertjes Robinson.

    Jammer maar helaas.
    Waanzinnige zanger en supergitarist (naar mijn smaak, dat dan weer wel).

    Chris robinson gaat met eigen project verder.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dunhill1 Bekijk bericht
    The black crowes uit elkaar.
    Zakelijk meningsverschil tussen de broertjes Robinson.

    Jammer maar helaas.
    Waanzinnige zanger en supergitarist (naar mijn smaak, dat dan weer wel).

    Chris robinson gaat met eigen project verder.
    Het is natuurlijk niet de eerste keer dat de band begraven wordt. Maar door de toon van de aankondigng van de split door Rich lijkt het deze keer misschien toch definitief te zijn.

    Op zich erg jammer, want ik vond ze nog altijd een topband! Hun twee laatste platen vond ik te gek en live zijn ze nog altijd niet te kloppen.

    Maar daar tegenover staat dat ik zowel de Chris Robinson Brotherhood als het solo werk van Rich erg goed vind. In 2014 brachten ze allebei een plaat uit en die behoren voor mij beiden tot de beste releases van vorig jaar. Vooral de plaat van Rich (Ceaseless Sight) vind ik een topalbum, dat zonder blozen langs het beste van The Crowes kan staan.

    En wie naar het nummer Burn Slow van CRB luistert weet wat hem te doen staat

    Met hun solowerk heb ik ze nog niet aan het werk kunnen zien, maar hoop daar snel verandering in te kunnen brengen.

  3. #3

    Standaard

    Oftewel: de broertjes Robinson nemen weer even een jaartje of wat pauze, om daarna met een vette reunion-tour weer op de planken te staan.









    (Hoop ik dan maar weer)
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Jammer, erg lekkere rootsrock, maar als het geld op is omdat de solo carrière niet loopt zie ik ze wel een reunie doen.
    Zelfde verhaal als rem, wie hoort solo iets van de bandleden? Noppes, je kan er op wachten tot ze binnen nu en 5 tot 10 jaar een reunie gaan plannen.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Babylon
    Berichten
    55.851

    Standaard

    Ik wist niet dat ze nog samen waren.

  6. #6

    Standaard

    We hebben geloof ik al twee reünie-tours meegemaakt.
    Hun beider solo-carrières kwamen nooit echt van de grond. En dus kwam er telkens weer een verzoening en weer een plaat en tour.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top