Nee, niet hier in Nederland. En toen ik dit stukje schreef was er al helemaal geen sneeuw. Dat was namelijk afgelopen zomer toen het rond de 30 graden was.
Geen progrock uitspattingen deze keer maar gewoon een lieflijk deuntje. Moet kunnen zo vlak voor de kerst toch? Denk aan dartelende sneeuwvlokjes, blij spelende kinderen en eventueel nog wat dansende sneeuwpoppen om het kerstplaatje compleet te maken.
First Snow
Alvast fijne kerstdagen!




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers