Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 57 van 57

Discussie: Navarone

  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    snap ik, geen idee of die er is eigenlijk

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Ik baal als een stekker, maar helaas is mijn meisje zo ziek ls een hond en ik heb dus 2 kaarten voor navarone voor vanavond in Patronaat Haarlem. Stuur je email in een pb en je krijgt ze van me, gratis..
    Laatst gewijzigd door Rizz; 30 oktober 2014 om 18:31

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    ai, dat is kut... beterschap!

    (neem aan dat je niet op mij doelde? Want ik zie ze volgende week vrijdag wel!)

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Jij bent mijn meisje toch niet? Nee FF, ik had graag gegaan...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Ik bedoel vooral te zeggen dat ik vanavond niet naar Patronaat ga. Wel naar Doornroosje trouwens, waar St. Vincent speelt.

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Ik bedoel vooral te zeggen dat ik vanavond niet naar Patronaat ga. Wel naar Doornroosje trouwens, waar St. Vincent speelt.
    Ah.. Ik begreep het al niet..

  7. #57
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Maar goed, gratis kaarten dus voor vanavond in Haarlem, PBe!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top