Tnx Jasper!![]()
cool! goeie clip en goeie muziek. Dit soort muziek zou me kunnen overhalen meer naar zware rock te luisteren. De zangers screwen het meestal up voor mij.
Muziek: https://soundcloud.com/cageman-2
De vinylmaster gaan we bij de perser laten maken, en dat kunnen we pas als de kickstarter afgelopen is. Ik denk ook dat de vinylmaster niet veel toe zal voegen als je het niet op vinyl luistert ...
Maar goed: zodra we 'm hebben, en je hebt ge-kickstart, krijg je van mij de Vinylmaster!
... alhoewel we die ook niet digitaal hebben van Rise ... hmmm.
Het is juist vooral de master die vinyl typisch vinyl maakt. Als die vinylmaster speciaal ervoor gemaakt is dan. (Minder compressie, dus hogere dynamic range.) Een dergelijke master ook op de CD (zoals vroegahh) zou ik zelf optimaal vinden, maar dat is (voorlopig nog) niet te eisen van bands, omdat t riskant lijkt m.b.t. de verkoop. Een risico dat vooral de financieel minder ruime bands zich niet kunnen permiteren.
Maar, vanavond zodra ik thuis ben zal ik voor de CD pledgen dan (EDIT: heb het formulier voor betaling ingevuld). Mocht het lukken met die master, betaal ik daar tegen die tijd nog wat voor. Bedankt!
Laatst gewijzigd door Cageman; 29 september 2014 om 16:49
Thanx Cageman!
Heb aan de rest doorgegeven wat je bedoeld met "Verder hoor ik het nog wel of het gelukt is met die master."![]()
Favorieten/bladwijzers