Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cluseau Bekijk bericht
Fijn voor je dat het is opgelost, had het ook graag voor je gedaan maar kon me de afgelopen tijd niet veroorloven om hem te halen/brengen. Zou me zomaar 4 uur rijden gekost hebben. Hopelijk heb je een meer lokale oplossing gevonden. In ieder geval sterkte en veel speelplezier
Dat weet ik en daar ben ik ook heel blij mee en waardeer dit dan zeer.
Jammer dat we met die afstanden zitten maar is helaas niet anders.
Deze mijnheer woonde 3 Km van mij vandaan en heeft de versterker opgehaald en weer teruggebracht.
De reparatie was, diverse verkeerde onderdelen die ooit door een ander waren aangebracht dus ik vermoed dat het bepaalde elko's zijn geweest want hij gaf aan dat de lampenset nieuw was en goed gebiassed.
Ik met mijn simpele kennis had ik daar wel een vermoeden van maar ja, ben wel technisch maar op dit terrein laat ik het liever aan de vakman over (schoenmaker blijf bij je leest).

De man was een gepensioneerde elektromonteur met heel veel ervaring met buizen versterkers.
Omdat dit een van de eerste was met een print bood hij mij aan om hem handwired te maken voor +/- €500,00 i.v.b. zijn ervaring met Vox versterkers (vanaf 1965).
Het gaat mij niet om het bedrag maar houd hem graag origineel.
Hopelijk gaat hij weer 20 jaar mee en wie weet houd hij het langer vol dan ik, hahahahaha.
Er word verder toch niet meer mee geleurd want optredens zitten er voor mij niet meer in.

Dus de Vox mag dan ook van zijn oude dag genieten, thuisblijvend.