Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 33 van 35 EersteEerste ... 233132333435 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 321 t/m 330 van 344
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ike57 Bekijk bericht
    Mooi

Ik ben benieuwd naar de reactie uit de VS als hij ze binnen krijgt.

Jammer dat we ze niet op de meeting kunnen zien. Misschien een paar mooie posters van het eindresultaat
    (tegelijk antwoord op Martin_) : ik heb mijn eigen Marz ook nog die al erg ver is, dus misschien komt die naar de beurs. Alleen zijn de rvs faceplates NET even een andere maat dan op die body nodig is. En ik heb niet zo'n trek om dat RVS wederom te gaan bestellen dus ik moet even kijken of ik dat kan fixen (of een beetje wegmoffelen). Ik heb dus zeker nog motivatie, maar ik wil nu eerst even rond het huis aan de gang, daar moet ook nog het e.e.a. gebeuren. O.a. moet ik nog een geitenstalletje bouwen (en het idee is om er een ronde Hobbit deur in te zetten met rond kozijn dus dat kan nog wat ingewikkeld gaan worden, ook het scharnier is dan moeilijk ).
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

Senior Member

Standaard

Begint met een S en eindigt op upervet !!!

Je zult wel n beetje uitgeblazen zijn, na zoveel werk en uren, en dan ineens plotsklaps gaan ze op de post.
    Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
    Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS-Rik Bekijk bericht
    Begint met een S en eindigt op upervet !!!

Je zult wel n beetje uitgeblazen zijn, na zoveel werk en uren, en dan ineens plotsklaps gaan ze op de post.
    Eerlijk gezegd is het (voor een weekje) heerlijk : even niets moeten, gewoon lekker luieren. Hoewel, ik ben op dit moment 10.000 kilo grind dat ze op een hoop hebben gegooid aan het verplaatsen en uitspreiden...ik had gehoopt dat ze met de bak omhoog al rijdend het een beetje zouden verspreiden maar ik was niet thuis toen ze kwamen...

Ik geef mezelf dus een weekje 'niets moet' :-) Daarna ga ik denk ik met de custom gitaarknoppen aan de slag. Dat gaat nog wel een uitdaging worden, zou kunnen dat ik jouw advies vraag RS-Rik, met jouw metaalervaring
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

Senior Member

Standaard

Custom gitaarknoppen? Huh misschien herinner ik me iets niet.

metaalervaring.. nou ik ben gewoon een techniekstudent die uit interesse/ creatiedrang aan een extracurriculair project meedoet en zodoende heel wat uren achter een draaibank en een freesbank heb gestaan, oja en 10 weken stage bij een CNC bedrijf. Maar ik weet inmiddels wel 't een en 't ander over metaalbewerking. Meeste door trail en error

Heb je nou ook n cnc draaibank of alleen een cnc frees?
    Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
    Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS-Rik Bekijk bericht
    ...
    Heb je nou ook n cnc draaibank of alleen een cnc frees?
    Ik heb een cnc portaalfrees waar ik tot nu toe eigenlijk alleen hout mee doe (afgezien van een keertje RVS gegraveerd)
    Ik heb verder een metaalfrees welke nu nog conventioneel is maar ik ga ombouwen naar cnc.
    En ik heb een metaaldraaibank (kleintje) sinds een dikke maand, niet cnc, dus met het handje.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Cocobolo: je inbox zit vol... Help!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Cocobolo: je inbox zit vol... Help!
    He, dat heb ik niet doorgehad, er stond bovenaan "je inbox zit bijna vol" dus ik nam aan dat er nog wat ruimte was
    Ik heb nu wat dingen weggegooid, ben weer bereikbaar

Senior Member

Standaard

't Is niet dat ik nieuwsgierig ben maar, .... zijn er al reacties uit de States??
    Mijn website: Aiko Timmer's Guitar Pages :: Facebook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ..., je ben een kanjer maar "Ike lul" klinkt gewoon hééél goed

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ike57 Bekijk bericht
    't Is niet dat ik nieuwsgierig ben maar, .... zijn er al reacties uit de States??
    Hoi Ike

haha, ja ik ben ook nieuwsgierig : hij is direct naar het spuitbedrijf gestuurd (dit bedrijf, kijk toch eens hoe mooi zij kunnen werken, wat jammer toch dat dit soort bedrijven in Nederland niet te vinden zijn : http://simscustomshop.com/home.html )

Dus John Backlund heeft ze nog niet in het echt gezien, ze zijn dus nu in Tennessee en als ze klaar zijn (ik gok een week of 6?) dan gaan ze doorgestuurd worden naar John in South Dakota. Ik hoop maar zo dat hij er erg blij mee gaat zijn. Ik denk van wel want hij is super enthousiast op basis van alle foto's en ik vind ze zelf in het echt nog mooier dan op de foto's

Ik weet zeker dat hij daarna nog een boel foto's gaat maken van de gefinishde gitaren, dus dan zal ik zeker niet nalaten ook hier ter afsluiting nog de nodige plaatjes neer te zetten.
    Ik moet bekennen dat ik nog geen 30 minuten geleden al weer naar een ander model van hem heb zitten kijken en heb zitten (cad)tekenen of het een beetje klopt, de vingers beginnen al weer te jeuken )

Senior Member

Standaard

Thanks voor de update. Ik ben benieuwd hoe ze er straks uit zullen zien
    Mijn website: Aiko Timmer's Guitar Pages :: Facebook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ..., je ben een kanjer maar "Ike lul" klinkt gewoon hééél goed

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten