Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26
    Senior Member

Standaard

Sorry, ik dacht dat de TS al dingen van andy mckee kon spelen, maar dat was iemand anders. Als je dan nog maar net begint dan is tommy emmanuel wel moeilijk ja..
    Maar ook echt niet alles hoor.

Waar ik mee begonnen ben is dust in the wind, en toen ik dat een beetje kon ben ik bijvoorbeeld naar freight train gegaan. Niet heel makkelijk, maar wel goed te doen.
    En dit nummer, ben alleen de naam kwijt... (0:00 t/m 0:23)

http://m.youtube.com/watch?v=LdBwp6pzmF0

En als je merkt dat het echt nog te moeilijk is, dan doe je het niet
    Het is maar een voorstel..

Senior Member

Standaard

Deze zal ook op het randje zijn, er zitten wat lastige stukken in, maar is erg leuk om te spelen en bovenal mooi:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

Member

Standaard

Fragile van Sting is misschien ook wel leuk om te leren/spelen.

Standaard

Fleetwood Mac - Never Going Back Again
    Te koop: Marshall JCM 800 2204 50watt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XTZ Bekijk bericht
    Lastig is een rekbaar begrip, je kunt toch niet beweren dat er liedjes van hem zijn die een beginner goed kan kan leren spelen?
    Ik merk tegenwoordig dat mensen vinden dat ze iets kunnen spelen terwijl het nergens naar klinkt (ik geef al wat jaren gitaarles dus heb hier aardig wat ervaring mee).
    Je gaat toch geen Tommy Emmanuel leren als je net begint met tokkelen? Dat is net zoiets als een baby leren horde lopen terwijl ze nog maar net kan kruipen.
    idd ik geef je helemaal gelijk ... ik ken er ook die denken dat ze sommige liedjes kunnen spelen tot ik ze vraag of ze willen meespelen wanneer ik t lied opzet op youtube fzo ... dan slagen ze helemaal tilt ... ze kunnen t inderdaad spelen ja maar dan wel de slomo versie ...
    Zelf maakte ik dezelfde fout toen ik net les volgde ...ik dacht dat ik het kon tot men leerkracht me begeleide op piano ... niet dus

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten