Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 40

Discussie: Coodercaster.

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    3.492

    Standaard Coodercaster.

    Even een snel projectje tussendoor. Een oud stratje met een zwier hals (gemaakt door een van zijn leerlingen)
    Verbouwen tot een coodercaster.

    Word geen exacte kopie (gunified ) maar moet wel zo gaan klinken.
    Begonnen aan de pickup:


    gebaseerd op een supro lap steel pickup zoals bij het origineel.
    Voor de neckpositie heb ik nog een kapotte goldfoil, misschien word het deze misschien wat anders.
    Laatst gewijzigd door oigun; 12 maart 2013 om 00:36

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    eh voilà: mojo met een strik rond!

  3. #3

    Standaard

    Is die foto van de gitaar die van Ry, of is dat wat er al af is van jouw kopie?

  4. #4

  5. #5

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2007
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    2.331

    Standaard

    Oi, wat doe je met ons!?! Wat supercool die metalen onderdelen, ook die andere art-deco pickup cover (die is niet door jou gemaakt?) is SUPER!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oigun Bekijk bericht
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Prachtig!
    Alleen... blijf je bij die brug of komt er nog een andere (zelfgemaakte) in? Ik vind ze nu al een beetje 'out of tune'...
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    3.492

    Standaard

    Dat trekt wel bij, het koper word vrij snel donker en dof en de rest van de gitaar is ook redelijk afgeleefd. Moet er ook een beetje uit zien als een bijeengeraapt zooitje.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.767

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara Bekijk bericht
    Prachtig!
    Alleen... blijf je bij die brug of komt er nog een andere (zelfgemaakte) in? Ik vind ze nu al een beetje 'out of tune'...
    Kwestie van intoneren...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    3.492

    Standaard


    Bijpassende knopjes.Veel teveel werk, maar wel xtra mojo

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top