Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 25 van 28 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 250 van 272
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gearjunkie Bekijk bericht
    Al 6V6 geprobeerd?
    Nee helaas... eindbuizen zijn zo duur joh... nouja valt wel mee, maar voor een simpele mod wel. Ik ben toch ook een beetje een el34 man. Heb een resonance mod geprobeerd, die ik wel goed vind. PPIMV (vind ik eigenlijk niet goed werken met dit circuit).. en ben nu een L-padje aan het brouwen voor tussen de speaker... Daarna een Variabele voltage regelaar in elkaar zetten en kijken hoe dit werkt.

Heb wel geëxperimenteerd met verhoogde filtercaps, en de basresponse stijgt flink, maar ik vind hem dan ook veel te stijfjes worden. Achja het zijn altijd 'trade offs'.

Heb je ook zo'n ding?
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kassie Bekijk bericht

Heb je ook zo'n ding?
    Ik heb hier twee originelen staan, maar merk toch de laatste tijd dat ik mijn Dumble's sneller pak....

In mijn dromen.... lijkt me een leuk bouwproject, vandaar mijn interesse!
    Je volume zal wat hanteerbaarder worden met 6V6, klankverschil kan ik niets zinnigs over zeggen. Ik denk dat veel methoden om het volume te beperken ten nadele van het mooie geluid zijn.
    Laatst gewijzigd door Gearjunkie; 15 februari 2013 om 19:13

Senior Member

Standaard

Ik heb hier twee originelen staan, maar merk toch de laatste tijd dat ik mijn Dumble's sneller pak....

In mijn dromen.... lijkt me een leuk bouwproject, vandaar mijn interesse!
    Hahaha je had me wel tuk, ik zag jouw laatste zin pas toen ik op reageren drukte... een warmtegloed van jaloezie overmande me....

Ceriatone OTS is mijn volgende project. Ja die express is een 'relatief' simpel project. Heb wel de lay out aangehouden maar in een minder breed chassis. Dus compacter. Wel lay-out gevoelig... maargoed een lust om te bespelen.. 'clean to mean' nouja je kunt de youtube filmpjes wel uitchecken.
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.

Standaard

Bonamassa liefhebber??

Senior Member

Standaard

Jep offcourse, maar mijn silver jub had ik al voordat ik hem ermee zag... (slash fan). Die trainwreck express had ik 2 jaar geleden gezien op Glen Kuykendalls youtube. En dus besloten te bouwen, maar Bonamassa bespeelt nu ook een liverpool op leenbasis dacht ik.

En ja zo'n dumble sound is ook gewoon hemels... Maargoed je hebt gelijk... heb hem meerdere malen live gezien, en krijg altijd weer kippevel van zijn sound, en spel natuurlijk. Voor mij toch wel de ultieme lead toon.
    Te Koop:

Standaard

Ik moet er ook gewoon een bouwen denk ik.

Senior Member

Standaard

Ik moet er ook gewoon een bouwen denk ik.
    Ik vind ook dat je dat moet doen
    Te Koop:

Standaard

Bel mijn vrouw even, misschien dat jij dit haar goed kan uitleggen!

Senior Member

Standaard

Haha lol, daar heb ik allemaal nog geen verstand van
    Te Koop:

Standaard

Geweldig bouwproces ook! Ik heb met terugwerkende kracht tot 2010 een zak chips leeggegeten!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten