Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 68 van 72 EersteEerste ... 18586667686970 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 671 t/m 680 van 717

Standaard

Zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan, hierbij de (duidelijke) forumregels hieromtrent:

Particuliere verkoop hoort niet op het forum, daarvoor hebben we een aparte site: www.gitaarmarkt.nl. Het plaatsen van je aangeboden waar in je signature wordt getolereerd, zolang je je niet in discussies mengt met als enig doel om je spullen te kunnen verkopen. Van diegenen met een commercieel belang wordt een objectieve opstelling verwacht. Het gebruik van het forum voor commerciele doeleinden is niet toegestaan; in de volgende gevallen kan een moderator besluiten op te treden:

• Het aanprijzen van eigen produkten en/of diensten.
    • Het forum gebruiken om klanten te werven.
    • Het voeren en herhaaldelijk noemen van de naam van een bedrijf en het verwijzen hiernaar.
    • De discussie op een manier voeren waarbij naar eigen produkten of diensten wordt gerefereerd.
    Sorry, maar ik moet hier nu echt strikt in zijn.

Carry on,
    Morris
    http://madriaens.wix.com/morris

----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

Standaard

Hi Morris and Rogier,
    I asked Rogier not to post in this forum several times.
    Sorry for that.

I would like to thanks Marc for visiting and showing me some interesting features of new footcontroller generation.
    As I post previuosly, connecting midi in without having feedback messages (preset names and switch status) is not really handy.

Senior Member

Standaard

[sorry voor de late reactie - ik zit thuis ingegraven in mijn eigen projectje -.

Ja ik was effe komen buurten bij max. Leuk gesprek met hem gehad over het VB. Ik moet zeggen - zonder er zelf ervaring mee te hebben - zag het er heel erg bruikbaar uit. Ik moet denk ik nog wel even wennen aan de presure pads (als je 20 jaar schakelaars bent gewend), hoewel Max me liet zien dat die ook lichter in te stellen zijn, denk ik dat er veel mogelijk wordt met de VB. Gedetaileerder kan ik nog niet zijn, want ik heb de unit zelf (nog ;-) ) niet.

Ik las onlangs over Scenes in de Axe-Fx II firmware upgrade en dat kan het VB dus ook. Het mooie is dat het allemaal geluidloos zonder kliks schakelt.

Ik ben benieuwd waar Max zo weer mee komt, want het klinkt allemaal erg goed wat er op het programma staat.
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

Standaard

Hey Marc,

Leuk om te horen. Ik ben er ook een keertje geweest en was onder de indruk van wat ze daar doen. Ook de studio is goed bruikbaar en geeft mooi gelegenheid om de Pedalpro in detail te proberen. Dat is wel een voordeel omdat je gewoon alleen maar voor dit apparaat komt en dus alle spullen mee kunt nemen om het in een goede studio akoestiek uit te kunnen proberen. Wat ik ook fijn vond is dat er geen druk tot kopen wordt uitgevoerd (als je het enthousiasme van Max niet meeneemt ;-)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door obiwanjacobi Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd waar Max zo weer mee komt, want het klinkt allemaal erg goed wat er op het programma staat.
    Hopelijk wordt 2013 het jaar van de chromatische tuner, dan kan ik mijn Korg weer naar mijn andere rekje verhuizen

Senior Member

Standaard

Ben benieuwd of dat lukt. Ik kan me zo voorstellen dat je daar andere hardware voor nodig hebt...
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

Senior Member

Standaard

Ik ben ook benieuwd, maar dat is wat mij betreft het enige "minpunt", alhoewel minpunt een groot woord is. Het is een erg nauwkeurige tuner, maar omdat ik ook drop D, alles een halve toon lager, en dat soort dingen gebruik, is de tuner op dit moment voor mij niet 100% functioneel.
    Het zou ideaal zijn als je via de Pedalino kunt muten en stemmen.

Ik heb er een hekel aan als ik moet stemmen terwijl iedereen dat kan horen, dus ik wil per se muten.
    Mijn amp heeft een tuner out, dus dat zou het met de racktuner al oplossen, maar Mesa heeft verzonnen dat de amp alleen te muten is met de footswitch, en niet via midi. Geen idee waarom, maar het is nu eenmaal zo. Eigenlijk begint hier het probleem dus al.
    Als ik draadloos speel, plug ik de niet-mutable output in de tuner, en de mutable output in de PedalPro, dan kan ik wel stil stemmen, maar ik speel niet altijd draadloos.

Natuurlijk kan ik mijn gitaar in de tuner inpluggen, en deze in de PedalPro, maar in het verleden heb ik hier geluidstechnisch geen goede ervaringen mee gehad. Kan het nog eens met goede patchkabels proberen.

Ik heb geen idee waarom het niet zou kunnen om een chromatische tuner te hebben in de PedalPro. Ik ben geen elektro-techneut, maar als dat ding een e, a, d, g, en b kan herkennen en aangeven hoeveel ie er langs zit, dan zou het toch ook mogelijk moeten zijn om dit voor (alle) andere noten te doen?
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 20 december 2012 om 20:59

Standaard

Hi guys,
    regarding the Tuner is currently D/E A D G B E working with a precision of +/-0.4 cents.
    The Boss tuner is offering +/-3 cents.

By extending the frequency range of the tuner table we can cover more tones.
    So will see if I will go for a chromatic tuner or an extended tuner version that offer the most usable tuner tones map.

But all of this is very much feasible

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door massi1234 Bekijk bericht
    The Boss tuner is offering +/-3 cents.
    Accurate to +/- one cent
    http://www.bossus.com/gear/productde...ProductId=1046

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Thanks Harold for the update.
    I did not know yet about TU-3.

Anyway I think +/-1% is enough for the accuracy.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten