Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    ik ontdek nu dat het een bariton is!!
    De ideale dropped B metal gitaar.
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

- Charles Bukowski

Standaard

moet dus effe opnieuw googlen want dit is stukken zeldzamer.
    Valt best mee hoor. Was tot voor kort verkrijgbaar bij alle grote dozenschuivers.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Dingen die ik opgenomen/geproduceerd heb: Soundcloud

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door N.D. Bekijk bericht
    Valt best mee hoor. Was tot voor kort verkrijgbaar bij alle grote dozenschuivers.
    heb ik ook ontdekt, een bariton was even duur als een normale gitaar, soms een paar tienjes duurder, kostten toch nog rond de 300/350 euro nieuw, eigenlijk geen geld want hij voelt gewoon degelijk aan en is goed gebouwd.

Senior Member

Standaard

noem me maar dom maar ik ontdek nu dat het een bariton is!!
    You lucky bastard! Ik wilde er eerder ook zoeen hebben maar heb toen eerst een Dano Pro gekocht. Nu vind ik ze niet meer voor het geld waarvoor ze eerst op Thomann stonden en dus vis ik nogal achter het net. Nou ja, gister zelf ook een leuk koopje gedaan bij Tonika dus ik ben weer blij.
    Gitaartjes: Danelectro Pro/GSA60/Guyatone LG50/Squier Mustang Bass
    Versterkertjes: Woodstock G-MP1/Hohner Vendetta 65/Peavey Royal 8/Orange Crush 35B

Standaard

Prachtig! Precies de goede (=foute) kleur en nog een bariton ook. Gefeliciteerd!

Interessant dat ze hier geen masonite hebben gebruikt. Zou dat te maken hebben met de tremolo?
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

Senior Member

Standaard

Hoe goedkoop het ook is, is 95 euro niet vrij veel voor een gitaar bij een kringloopwinkel? Bij ons krijgen de kringloopwinkels alles gratis, dus alles wat verdiend word is allemaal winst.

Senior Member

Standaard

Schitterende gitaar. Mooie organische vorm, super kleurtje. oftewel, ik ben ook groen ( maar dan van jaloezie! Gefeli Wietse, alhoewel ik gok dat je 'm weer weg doet na een tijdje, ivm niet oud.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puntdroad Bekijk bericht
    Hoe goedkoop het ook is, is 95 euro niet vrij veel voor een gitaar bij een kringloopwinkel? Bij ons krijgen de kringloopwinkels alles gratis, dus alles wat verdiend word is allemaal winst.
    dit is de duurste kringloopwinkel in drachten, een particulier dus eigenlijk een 2ehands winkel en volgens mij koopt hij het meeste spul zelf in, een erg typische man die ook in marknesse een winkel heeft en er is niet met hem te onderhandelen.
    om een idee te krijgen van de prijzen, een cd kost daar snel rond de 4 euro, in elke andere kringloop kosten ze 50 cent, elpees hetzelfde, daarom kom ik er nooit.
    trouwens bij de meeste kringloopwinkels draait het om winst maken, de troep die ze meestal binnenkrijgen daar verdien je niet veel aan dus zulke krenten in de pap helpen wel mee. ( ik zou niet graag de maandelijkse lasten voor een grote kringloopwinkel willen betalen)

noid@ je hebt gelijk, ik heb hem al ingeladen voor de rommelmarkt in leeuwarden morgen, al verkoop ik hem niet het is wel een blikvanger, hij is mij inderdaad te jong en als ik naast normale electrische gitaren ook nog baritons en basgitaren ga verzamelen dan is het einde zoek. (1 bariton is genoeg in mijn collectie)

Senior Member

Standaard

Nou, wietse, als je 'm kwijt moet, dan ben ik wel te vinden voor een extra Danelectro. Zeker een bariton.
    grunge/noise-hippie

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten