Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30
HEY, wel prioriteiten stellen he!
![]()
te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40
ik heb 10 jaar maar twee gitaren gehad (een jap strat en een ES 135) en één amp, nu tientalle gitaren en wat amps maar soms ook heimwee naar die tijd: ze zijn allebei behoorlijk getekend door life on the road, ik had grosso modo mijn signature sound enz... geen gezeik over klankopties enz... make it work with your fingers
+1 helemaal mee eens. De beste gitaristen spelen juist over zo simpel mogelijke gear ! Tone zit voor 80% in je vingers !
Ik ben zelf ook een student met voor mijn leeftijd behoorlijk prijzige spullen, een echt geweldige gitarist zal ik waarschijnlijk ook nooit worden maar het geeft me toch een boel meer speelplezier als ik op m'n zelf bij elkaar gespaarde mooie gitaren speel.
Mijn vriendin is gelukkig behoorlijk intelligent en heeft ook daadwerkelijk iets opgestoken van mijn oeverloze geouwehoer over effectpedalen en dus krijg ik zo nu en dan ook nog eens een leuk cadeautje van haar![]()
Gear: Paul Reed Smith CU-22 + Fender Stratocaster '57 customshop relic + Fender telecaster -->
EQD dirt transmitter --> Boss Tu3 --> Fulltone OCD --> Timmy --> Xotic RC booster --> Diamond memory lane jr. --> Boss dd6 --> Fender Supersonic 22.
Gear is toch het mooiste wat er is. Een fender amp klinkt totaal anders als een marshall en een mesa klinkt weer anders. Een gibson speelt en klinkt weer heel anders als een fender en een bc rich ook weer anders. Pedaal x kan dat en pedaal y kan dat, en daarnaast heb je nog een heel alfabet aan gear.
Ik ben ook een matige/redelijke gitarist, maar merk wel dat goede gear mij beter laat klinken en daardoor speel ik ook weer beter.
Vreemdgaan doe ik niet op mijn moppie, maar qua gear mag ik helemaal los![]()
Als je het geld hebt zie ik het 'probleem' niet. Als je een nieuwe versterker wilt kopen waarom zou je dan een Line6 Spider ipv een Fender kopen als je het geld hebt, ook al ben je een beginner
volgens mij is er niets mooier dan gitaren te verzamelen en te bespelen. dus so what???
Favorieten/bladwijzers