ik zal het in de groep gooien
en het even in mijn eentje proberen.
ik zal het in de groep gooien
en het even in mijn eentje proberen.
ff tussendoor
waarom is jullie "oude" zanger weg ??
een hele waslijst met issues.
het was zijn bandje.
nu 3 jaar geleden kwam ik er bij (later hoorde ik dat hij toen eigenlijk al op wilde stappen.. niet omdat ik er bij kwam, hij vroeg me zelf.)
door mijn komst werd het ruiger, vond bijna iedereen lekker (behalve een jongen die mondharp deed en ook gitaar ambities had)
een half jaar later wilde de zanger eigenlijk alleen nog maar oefenen een week voor een optreden, verder niet.
hij had het te druk met carriëres en huwelijken.
wij, de drummer, bassist en ik zeiden toen, dan komen we niet verder, dan moeten we maar iemand anders gaan zoeken.
de mondharp man ging mee weg.
we vonden een drummer die wel eens wilde zingen maar dat bleek niets na 3 maanden.
we vonden een zangeres, die ook mijn liefje werd, dat ging mis
dat was juni vorig jaar..
ondertussen, maart / februari hebben we de drummer 'vervangen'.
weer zoeken, proberen.. niet wat we zoeken..
toen, september 2011 op een zondag, de oude zanger op bezoek.
na wat bijpraten zei hij: ik heb eigenlijk best wel zin om weer mee te gaan doen, lekker rocken.
(dat wat 'zijn' bandje deed was best soort van lieve liedjes werk..)
ok, gaan we proberen.
de eerste avond hebben we hem wel heel erg duidelijk gemaakt dat het zijn bandje niet meer is, dat hij nu gewoon zanger is.
en dat was toch iets wat je eigenlijk van te voren al kunt zien aankomen, een recept voor drama.
vooral de laatste twee maanden kwam zijn alter ego steeds meer naar voren, met steeds meer idiote dingen er bij die totaal niet bij dit bandje passen.
dan moet je kiezen.. ga je verder, je hebt een zanger maar ook een hoop irritaties.. of je gaat weer op zoek.
we kozen voor het laatste.
deze zangeres had ik eerder ook al gevraagd, wilde ze niet, nu kwam ze zelf met het alternatief om in principe tijdelijk in te vallen.
tot en met 27 mei, een optreden.
we zoeken dus nog steeds naar een zanger/es. in principe.
maar het kan ook anders gaan uitpakken![]()
jammer
vond z'n stem en manier van zingen echt bij jullie passen
moet ik ff langskomen om um van z'n lss af te helpen ?
(blow torch en een paar tangen doen wonderen )
kwa timing vond ik hem vrij beroerd/bizar.
en dat hoor je nu, de band speelt veel lekkerder, klinkt 10 jaar jonger zegt gus![]()
Klinkt heerlijk man, wat een sound heeft die gitaar. Vocalen vind ik wel zwak voor dit nummer, maar dat was waarschijnlijk iets wat jullie zelf wouden.
thnx dude![]()
Dit doet me wat denken aan steppenwolf.
Kan dat?
Zo een beetje hetzelfde gitaargeluid...
zou kunnen, ik weet van niks, heb wel eens gehoord.
ik ben nooit echt op zoek naar een geluid geweest.
had wel toen ik die P90's hoorde, in 2006 pas een moment van herkenning, ja, dit zoek ik altijd al![]()
Favorieten/bladwijzers