Live registratie van Dyers Eve van een show in Harlingen vorig jaar, we hadden al wat leuke filmpjes op het youtubekanaal maar nog geen een met degelijke audio en dito beeld. Ik sta links, met die flying V.
Live registratie van Dyers Eve van een show in Harlingen vorig jaar, we hadden al wat leuke filmpjes op het youtubekanaal maar nog geen een met degelijke audio en dito beeld. Ik sta links, met die flying V.
Shit: die stemLijkt net James uit zijn jongere jaren. Zanger heeft wel misschien wel een aantal lesjse zangtechniek nodig maar in potentie is dit misschien wel een van de beste Nederlandse Metallica coverbands.
Lekker! Knap van jullie zangert dat ie tegelijk ook nog kan bassen.
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
Nice!
Een maat van mij is trouwens de nieuwe drummer van The Unforgiven. Ik heb ze nog niet live kunnen zien, maar ik was al redelijk onder de indruk na het zien van dit:
Klinkt wel enigzins, maar die gitaarsolo kan echt niet als serieuze tribute band..
Zanger klinkt op zich wel aardig, maar moet een beetje teveel persen om het uit zn strot te krijgen zo te horen en er ging een beetje wat mis met de intro
Maar goed, ik ben nogal kritisch en al jaren Metallica fan![]()
Thanks! Ik vind het als slaggitarist vooral knap dat Hetfield er nog bij kan zingen!
Ja er zijn meerdere goede tributres actief in NL (en allemaal een beetje in de eigen regio), denk alleen dat in dit geval de recto en de koch niet heel geschikt zijn voor het oudere werk. Wat dat betreft is de mark serie perfect, of zelfs een jcm 800 + tubescreamer voor de eerste twee albums.
Hier nog een linkje van onze puppets voor de eerste keer live, toen nog bedacht als eenmalige act als death metal band op een tribute avond:
Ik zag een paar jaar geleden Immitallica live, die vond ik toen wel vet. Hadden wel een losse zanger geloof ik
Vette cover! Maar zoals eerder gezegd, de solo is niet zo goed, ik vind em vrij beroerd zelfs.. Voorderest echt super strak.
Zitten zeker wat schoonheidsfoutjes in incl. de al eerder genoemde valse start aan het begin![]()
Audio is trouwens van een optreden twee jaar geleden, de audio van deze show konden we niet gebruiken ivm een technisch probleempje.
Knap dat jullie dit nummer zo strak kunnen spelen. Klinkt wel goed, leuk filmpje ook.
Solo is inderdaad een beetje maf, maar volgens mij had die gitarist dat zelf ook wel door.
Zang klinkt een beetje geforceerd, heb zo ook een beetje het idee dat hij zijn stem wat sloopt op deze manier, maar ik ben geen zangleraar.
In elk geval, ga zo door!!
Favorieten/bladwijzers