Oorspronkelijk geplaatst door
keesss
Jij bent degene die hier de boel niet snapt. Ik kan niet geloven dat je nog steeds aan het neuken bent over dat gedoe tussen mij en mijn leraar. Jij doet het voorkomen alsof ik ermee te koop loop, terwijl dat helemaal niet zo is. En senoir member dat je bent, zal iedereen hier jou eerder geloven dan mij. M'n leraar kickt niet op het afstellen en klooien met zijn gitaar. Dat kan. Ieder zijn pleziertje. Ik kick daar wel op, dat houdt mij bezig en dat vind ik leuk als het mij bezighoudt. "... alsof je het gebrek aan gitaarspelen of techniek of whatever probeert te compenseren door middel van gitaartechnische trucjes." -> Weer zo'n nutteloze zin waarin jij iets kenbaar maakt wat helemaal niet zo is. Get real.
Verder, wat voegt het verlagen van de knoppen toe voor het geluid? Helemaal niets. Ik heb nooit beweerd dat ik het doe om een beter geluid te krijgen. Onzin, zoals de rest. Ik weet niet waar je steeds dat soort dingen vandaan haalt.
Voor mij voegt het wel iets toe betreffend het uiterlijk: ik vind het mooier. Laat dat eens in je doordringen.
Jouw uitleg over het woord 'nieuw' is werkelijkwaar lachwekkend.

Dus stel dat ik morgen een nieuwe Suzuki-motorfiets ga kopen, moet ik dan tegen de verkoper vertellen dat de betreffende motorfiets helemaal niet nieuw is, want hij is in Japan door verschillende personen in elkaar gezet, door een andere persoon gespoten, weer door een andere persoon testgereden en tot slot door de laatste persoon vanuit Japan naar NL gebracht, waar hij uiteindelijk in deze showroom terechtkwam? Absurd, vind je niet? Och, nee, jij vindt dat natuurlijk niet absurd.
Drie keer onzin is scheepsrecht. Voortaan: think again voordat je iemand voor kansloos uitmaakt. Kom dan in ieder geval met normale argumenten.
Op de tranistor heb ik de tone gevonden, de buizenversterker wil ik vanwege het mooiere, vollere geluid. That's it.
De laatste persoon die mijn LP heeft behandeld was van de QualityControl in de USA. Ik heb mijn LP namelijk helemaal nieuw en nog verpakt gekocht bij Feedback. Vervolgens zelf afgesteld en al het andere nodige verricht wat verricht moest worden naar mijn mening.
Als het eenmaal tijd is om de volgende Gibson te kopen zal ik de nieuwe testen. Indien hij neit bevalt ga ik opzoek naar eentje voor 2002. Eentje uit 1990. 1989 en 1988 vind ik ook hele mooie jaren.
Daarom, inderdaad.

Echt supermooi vind ik hem en jaloers ben ik ook!
Favorieten/bladwijzers