Wat een vet verhaal, en een leuke afloop!
Wat een vet verhaal, en een leuke afloop!
Ik denk dat dat waardeverschil pas in de markt merkbaar is. voor de gibson fabriek zullen de gitaren niet zoveel schelen kwa "kosten" en denk niet dat meneer Frampton echt financieel pijn heeft van deze 2 gitaren kwa prijs.
Derhalve zijn de gitaren wel weer gelijk aan elkaar en om eerlijk te zijn vind ik de goldtop toch echt een mooiere gitaar.
Als ik overigens in Ben's schoenen zou staan zou ik al blij geweest zijn met een Epiphone en de hele ervaring.
Toooooooooooooooone!!!
De waarde is inderdaad niet belangrijk, waneer je een kado krijgt.
De feitelijk waarde tussen de Goldtop 3200 euro en de Framton 4000 euro, maakt niet zoveel uit.
Ik persoonlijk vind de Goldtop veel mooier dan de zwarte Frampton met de drie elementen, maar dat is persoonlijk.
Ik had blij geweest met alles wat ik had gekregen van Gibson
Link even gekaapt van het Mylespaul Forum: Interview met Peter Frampton over DE gitaar gisteren op CBS: http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=7399320n
Ik kan me goed voorstellen dat je hier blij mee bent,
Het is een prachtige gitaar waar veel plezier mee zult hebben.
Veel succes ermee, wat een verhaal, niet te geloven.....
groet, Piet
Lemonade coverband
Op de hoogte blijven? www.doudebock.nl
Mooi om te zien! Alleen een beetje jammer dat er geen live-beelden achteraan komen met de feitelijke gitaar....
Dat is ook precies wat ik altijd zeg over mijn 1978 LP Standard..... Ik weet precies wat hij doet en waar het zit bij die gitaar. Ik heb op duurdere, luxere en weet ik wat voor LP's gespeeld, maar op de één of andere manier klopt deze LP voor mij. Herkenbaar verhaal dus! En ik blijf sowieso het hele "Frampton krijgt z'n LP terug"-verhaal prachtig vinden, maar ik ben dan ook wel een sentimentele zak...![]()
Laatst gewijzigd door guitarkid; 21 februari 2012 om 09:12
Favorieten/bladwijzers