Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15

Discussie: nieuwe gitaar kopen

Junior Member

Standaard vox versterker

beste gitaristen,
    ik moet ook een nieuwe versterker hebben. vox lijkt me een goed merk en die gast van de winkel zie dat dat inderdaad een goed merk was. het is alleen wel een redelijk duur merk dus weten jullie misschien nog iets goedkopere merken???

groeten
    Laatst gewijzigd door matsgitaar1; 11 februari 2012 om 20:38

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matsgitaar1 Bekijk bericht
    beste gitaristen,
    ik moet ook een nieuwe versterker hebben. vox lijkt me een goed merk en die gast van de winkel zie dat dat inderdaad een goed merk was. het is alleen wel een redelijk duur merk dus weten jullie misschien nog iets goedkopere merken???

groeten
    Eeeuhh?? Ten eerste is je topic titel nieuwe gitaar kopen. Vervolgens ga je het over een Vox versterker hebben? Beetje verwarrend en eigenlijk in het verkeerde subforum geplaatst (moderne versterers, moet ie eigenlijk heen). En bedenk wel. Mensen in een winkel proberen je producten te verkopen, dus geloof niet alles wat ze zeggen.

Vox versterkers zijn zo duur als jij het wil maken. Je hebt al een leuke versterker voor een eurootje of 200 a 300. Ik vind zelf dat duur niet altijd beter hoeft te zijn, maar op een gegeven moment wordt goedkoop ook weer duurkoop, dus dat je na een half jaartje eigenlijk weer een nieuwe amp wil, omdat die oude gewoon niet goed meer is voor je eisen. En dat je er dan mee zit dat je toch eigenlijk die Vox had moeten kopen.

Een goede thuis oefen amp (is denk ik iedereen wel over eens denk ik) is een Roland cube. Klinkt goed niet te duur en wat leuke effecten. Is natuurlijk helemaal geen Vox.

Maar geef ons meer informatie. Wat vind jij duur? Wat zoek je precies? Wat voor muziek speel je?
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Wat een kansloos topic.
    Te weinig info, te veel keuze, foutieve topictitel.
    Burb.
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marco v Bekijk bericht
    Wat een kansloos topic.
    Te weinig info, te veel keuze, foutieve topictitel.
    Burb.
    Zeiknicht :P

Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Eeeuhh?? Ten eerste is je topic titel nieuwe gitaar kopen. Vervolgens ga je het over een Vox versterker hebben? Beetje verwarrend en eigenlijk in het verkeerde subforum geplaatst (moderne versterers, moet ie eigenlijk heen). En bedenk wel. Mensen in een winkel proberen je producten te verkopen, dus geloof niet alles wat ze zeggen.

Vox versterkers zijn zo duur als jij het wil maken. Je hebt al een leuke versterker voor een eurootje of 200 a 300. Ik vind zelf dat duur niet altijd beter hoeft te zijn, maar op een gegeven moment wordt goedkoop ook weer duurkoop, dus dat je na een half jaartje eigenlijk weer een nieuwe amp wil, omdat die oude gewoon niet goed meer is voor je eisen. En dat je er dan mee zit dat je toch eigenlijk die Vox had moeten kopen.

Een goede thuis oefen amp (is denk ik iedereen wel over eens denk ik) is een Roland cube. Klinkt goed niet te duur en wat leuke effecten. Is natuurlijk helemaal geen Vox.

Maar geef ons meer informatie. Wat vind jij duur? Wat zoek je precies? Wat voor muziek speel je?

Kijk dat is nog eens een goede reactie op een eigenlijk best wel slechte toppic, Zoals al is gemeld mist er veel basis informatie. Kan me voorstellen dat het type gitaar waar je op speelt ook van belang is .

En niet geheel onbelangrijk hoe goed kun je gitaar spelen en hoe goed is je gitaar. Ik zou de vraag om meer informatie ter harte nemen en je vraag met wat meer info opnieuw stellen.

Succes met je speurtocht naar een goed geluid.
    Laatst gewijzigd door valentino; 12 februari 2012 om 20:58
    Mijn Gitaren zijn een Ibanez GRX70 , Samick lespaul artist edition, Samick: Royale RL-1 Greg Bennett . Mijn versterker is een Line 6 IV 30 watt

Senior Member

Standaard

Wat is dit? Het grote spelfouten-topic?
    Mijn god...
    Verder idd een topic die een slotje tegemoet gaat gok ik

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sinner1980 Bekijk bericht
    Mijn god...
    Valentino is een product van het huidige taalonderwijs op school. Hij is 10. Zolang-ie maar een goede gitarist wordt, ben ik schoorvoetend bereid 'm zijn grammatica te vergeven... En voor de TS: De Valvetronic-lijn van Vox is gewoon NIET duur. Voor een paar honderd (niet eens zelfs, als je een laag wattage kiest) heb je een echt prima ding in huis, veelzijdig en vol met ingebouwde effecten.
    Vroeger: SG Standard, Marshall 8080, BluesDeVille 2x12, Matchless HotBox, Taylor 512, Lowden S35J. Nu/nog: Klassieke zelfbouw o.l.v. Johan Rebergen, Manuel Raimundo, LP Classic Custom Antique Natural, Line 6 Spider Jam.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sinner1980 Bekijk bericht
    Mijn god...
    Niet iedereen is een spellingsnatzie. Ik zie ook wel dat er fouten zijn (letters omgedraaid en gekke zinnen). Maar die maak ik net zo goed. Zolang ik snap wat er staat is er geen probleem voor mij.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Niet iedereen is een spellingsnatzie
    Het is 'Nazi'...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Unforgiven Bekijk bericht
    Het is 'Nazi'...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten