hmmmm... klinkt heel anders dan mijn herinnering
maar helpt niet tegen GAS..
hmmmm... klinkt heel anders dan mijn herinnering
maar helpt niet tegen GAS..
Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.
Vettig soundje Sander!![]()
Het blijft hartstikke leuk spul, die 10- series en Master series..
Maar dit was duidelijk:
Terwijl bij de 10tjes.. daar moet de batterij kennelijk zo:
waarbij nogal wat gefrot moet worden. En als je m er na gedane arbeid uit wilt trekken, haakt de batterijclip vaak en uiteindelijk na 25 jaar onoordeelkundig gebruik ( That's my middle name..) krijg dan vaak dit:
Of je doet het zo. Nog moeilijker en nog meer gefrot:
En omdat de draadjes dan klem komen te zitten, krijg je na diezelfde periode dit:
![]()
Daar hebben ze toch voedingen voor uitgevonden? Dat is ook nog eens minder slecht voor het miljeuh. Ik herken het overigens wel. Nog een minpuntje van deze stomme dingen. ;-)
Ik loop al een tijdje te denken om ook wat tientjes aan te schaffen. Wat zijn de leukste(extreemste) modulatie effecten uit deze serie? En of delays?
ONRUST NV
De multi industriële muziekfabrikant
onverstaanbaar helder zonder meer
Vroeger, toen de knaken nog van hout waren en de pliesie nog op varrekens reed
Ik vind de SC10 een lekkere chorus, maar echt extreem is ie niet, wel "aanwezig".
De Swell Flanger (SF10) kan vrij extreem, en de DCF10 is ook een mooie chorus/flanger. Verder schijnen de DML10 en DML20 best wel extreem te zijn.
De PH10 is ook leuk, maar ook niet zo extreem.
Hehe Piet, 2350 weet geen smiley tevoorschijn te toveren, hij moet nl. die "-" weglaten.
De PH10 kan wel redelijk extreem, maar dat is niet z'n sterke kant naar mijn idee.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Favorieten/bladwijzers