Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 77

Discussie: Epiphone Les paul

Standaard Ja vind ik ook

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanderltd Bekijk bericht
    Nota bene:

Wat dat betreft past de gitaar wel goed bij je.
    Ja vind ik ook, eind dit jaar koop ik deze.

Dan zet ik wel een youtube filmpje op dit forum.

Groetjes.

Senior Member

Standaard

no life without music

Senior Member

Standaard

Zo....... Stelletje vieze piemels!!!!!

Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

Standaard

Haha wat een topic. Ik heb medelijden met de topic starter die serieus een vraag stelt en te maken krijgt met cafépraat en onderbroekenlol.

@CID-Gibson: ik ben wel benieuwd naar de beweegredenen om van elk model Gibson een gitaar te hebben... Wat spreekt je bijvoorbeeld zo aan in die BB King signature?
    Laatst gewijzigd door Braindead; 31 januari 2012 om 14:39
    " Great minds think alike"

Standaard Gewoon Geweldig Man En Gitarist

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braindead Bekijk bericht
    Haha wat een topic. Ik heb medelijden met de topic starter die serieus een vraag stelt en te maken krijgt met cafépraat en onderbroekenlol.

@CID-Gibson: ik ben wel benieuwd naar de beweegredenen om van elk model Gibson een gitaar te hebben... Wat spreekt je bijvoorbeeld zo aan in die BB King signature?

Deze man is gewoon geweldig en ik koop deze Gitaar omdat ik vind dat ze heel mooi is en ik heb een hoop respect voor die kerel BB King, hij is gewoon een legende in de Blues en ook de King Of Blues. Eens dat deze man er nietmeer is, zal er een stuk van de Blues Legende weg zijn. En tweede reden is dat ik Gibson een heel goed merk vind en collectie wil opbouwen van Gibson Gitaren, dit wil niet zeggen dat ik ook niet bespeel maar ik vind dit model HEEL MOOI

Groetjes
    Laatst gewijzigd door CID-Gibson; 31 januari 2012 om 19:41

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Deze man is gewoon geweldig en ik koop deze Gitaar omdat ik vind dat ze heel mooi is en ik heb een hoop respect voor die kerel BB King, hij is gewoon een legende in de Bleus en ook de King Of Bleus. Eens dat deze man er nietmeer is, zal er een stuk van de Bleus Legende weg zijn. En tweede reden is dat ik Gibson een heel goed merk vind en collectie wil opbouwen van Gibson Gitaren, dit wil niet zeggen dat ik ook niet bespeel maar ik vind dit model HEEL MOOI

Groetjes
    Bleus? ....

Senior Member

Standaard

HEEEEEEEUUUUUUL MOOOOOOI!!!

Koning van de bleus!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GibsonDC Bekijk bericht
    Bleus? ....
    Het is dat ik een "I" mis in je naam want anders zou ik denken dat het om een anagram ging

Senior Member
    Blog Entries
    2

Party bass - excuus

ja, sorry Marjolijn

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Deze man is gewoon geweldig en ik koop deze Gitaar omdat ik vind dat ze heel mooi is en ik heb een hoop respect voor die kerel BB King, hij is gewoon een legende in de Blues en ook de King Of Blues. Eens dat deze man er nietmeer is, zal er een stuk van de Blues Legende weg zijn. En tweede reden is dat ik Gibson een heel goed merk vind en collectie wil opbouwen van Gibson Gitaren, dit wil niet zeggen dat ik ook niet bespeel maar ik vind dit model HEEL MOOI

Groetjes
    Heb je ook àl zijn albums en dvd's gekocht? Moet je dan wel doen hoor. Anders ben je inderdaad geen fan.

Ik ging er nu persoonlijk van uit dat jij meer van K3 en Piet Piraat hield, omdat je zo weinig échte Gibson "bleus"-gitaren had. Sinds je die SG Standaard hebt, vind ik je al wel een echte rocker daarentegen.

Maar ik vind niet dat jij een bleusfan bent als je inderdaad geen BB King signaturen hebt. Snel kopen!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten