blijft leuk spul, voor weinig: net weer een gescoord.. MT10
Maarreh.. ik word niet blij van de schakelaar!
wat te doen..?
blijft leuk spul, voor weinig: net weer een gescoord.. MT10
Maarreh.. ik word niet blij van de schakelaar!
wat te doen..?
Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.
Ah, een Mostortion! Heb ik ook. Je hebt niet teveel betaald?
Ik heb tot nu toe alle schakelaars weten te "repareren" met contactspray op basis van Isopropanol.
De schakelaar kun je er eenvoudig uittrekken, en dan flink sprayen, evt. meerdere keren.
Zelfs mijn WH10, waarvan de potmeter waarmee het wah-effect bedient wordt, is er helemaal kraakvrij van geworden.
*tip van Dirk Hendrik himself*![]()
Laatst gewijzigd door Henri H; 31 december 2011 om 17:12 Reden: typo
zeker niet teveel betaald, 10's gaan voor 10tjes..
en het ding heeft wel wat, ja. dynamisch! maar mocht ie ooit echt mn SD-9 gaan vervangen in mn pedalenbak, dan zal ie toch goed moeten schakelen..
Ik heb ze bijna allemaal maar zoek nog een session man II. Heeft iemand ooit wel eens zo'n ding live gezien?
We trekken hem even naar voren:
Ik had tot enkele jaren geleden ook een ...Charger, Maar vraag me nu af of het een distortion of metal charger was ( mijn geheugen is aardig naar de klote gesnoven/zopen...). Hij klonk prima, maar had een vervelende knop, enhancer of zo..?
Dat was de DS10 dan, de distortion charger heeft een enhance knop en een extra output die daar ook mee te maken heeft. Het is geen geweldige toevoeging inderdaad, voegt een naar randje toe.
Juist ja, de Distortion Charger..
fijn dat je dat van dat nare randje zegt, ik begon m net te missen..
( en er staat er een te koop, zie ik..)
effe mn koopreflex bedwingen!
Hij kan wel lekker vies, en dichtgeslibd klinken, zonder al te veel van de enhance-knop: Riffje met de DS10
Favorieten/bladwijzers