Geweldig verhaal inderdaad! Maarreh, Miami Nashville Tennessee? Veel plezier in ieder geval!
Geweldig verhaal inderdaad! Maarreh, Miami Nashville Tennessee? Veel plezier in ieder geval!
Story of the year !
Wat een verhaal joh... En zo maak je ineens deel uit van muziekgeschiedenis! Heel veel plezier! je hebt het verdiend! Klasse hoe je dit hebt aangepakt! (en ik denk dat ik hetzelfde had gedaan) Gelukkig is ie net geweest! Anders had je straks in Rotterdam af kunnen spreken! hehe... Dan is Nashville wel ff wat beter! We gaan het vast horen! Succes en doe Frampton de groeten!
Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).
Leuk verhaal Ben, en ook een leuke deal met/door gibson. Wel effe opletten dat je je niet laat afschepen met chinees spul...![]()
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Haha, maarre volgens mij krijg jij dus een op zichzelf al vette custom shop, die door het verhaal dan eenl '1 of 2' gaat worden, hoe vet is dat!
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
boze managers, voeg ze toe aan je negeerlijst...episch verhaal trouwens !
Heel erg tof verhaal! Mooi dat zo'n gitaar dan toch weer boven water komt.
Kan trouwens best begrijpen dat die manager het niet acceptabel vind dat het verhaal nu al over de hele wereld verspreid is. Hoop dat ze hun "end of the deal" wel nakomen.
Favorieten/bladwijzers