Ik vind het wel wat hebben, zou me er iig niet te druk om maken.
Ik vind het wel wat hebben, zou me er iig niet te druk om maken.
dat dacht ik al, maar ik vind het zelf echt gaaf! ennn ik heb ook gewoon de chromen kapjes nog. voorlopig hou ik m zo. net een korte sneak peak gehad, clean. en klinkt mooi! nu nog een beetje een randje eraan via de amp! maar eerst eten..
Nadat mijn post enkele pagina's terug compleet over het hoofd gezien (of genegeerd) werd, plaats ik hem nog maar eens.
Even de situatie: Ik heb momenteel een Hamer Flying V met Dimarzio Super Distortions, Een Epiphone Les Paul met EMG 81 en 85 en een Bach Explorer met fabriekselementen, mogelijk komt hier nog een Strat of Tele bij binnenkort.
Ik zat er dus aan te denken om de EMG's in die Bach te zetten, en die van de Les Paul dus te vervangen. Ik zoek iets totaal anders dan ik nu heb. Dus niet de metal hoek in, maar een wat mooier clean. Echter moeten de pickups ook een beetje lekker kunnen oversturen.
Iemand enige suggesties? Zat zelf te denken aan P94's of iets dergelijks...
Heb vandaag de magneet van mijn Seymour duncan JB vervangen voor een ceramische. Magneet van Orpheo, en een duidelijk uitleg en hij klinkt nu errug goed moet ik zeggen! Als het goed is is het nu een soort SD Distortion. Klinkt als een opener superdistortion! Ben er super tevreden mee. Aanrader!
Favorieten/bladwijzers