Voor de liefhebber, ik heb twee humbuckers uit een chinese Epiphone liggen, voor de verzendkosten zijn ze van jou.
Voor de liefhebber, ik heb twee humbuckers uit een chinese Epiphone liggen, voor de verzendkosten zijn ze van jou.
MDF mal (positief) voor Jazzmaster.
Klein euvel: omdat ik geen kopieerfrees had met het ringetje aan de topzijde en er wel een soort plastic ring om de frees heen zit tegen de machine aan en je de frees zo kunt stellen dat die ring onder het glijvlak uitsteekt en die ring precies 5mm buiten de frees zit is de mal 5mm kleiner dan een echte jazzmaster.
Een soort ietsje slanke jazzmaster. Erg mooi.
Extragraties!! In Valkenswaard of Utrecht.
Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome
Op het werk vroeg ik om wat alutape en nu heb ik een doos met rollen.
Het komt altijd wel van pas maar als er GNers zijn die graag hun gitaar willen shielden kan je voor een postzegel/portokosten wel een metertje of wat je nodig hebt krijgen.
Het is iets dikker dan alufolie en het plakt mega goed en is iets van 10 cm breed.
PM is je vriend.
ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ
heb een stuk keukenblad staan. formaat: 5 pits gasfornuis.
triplex van 38 mm met een zwarte kunststof-top, natuursteen look.
die krijg je er nooit van je leven van af geplectrumt want kras, kring en hitte-bestendig
ik wilde er een flying V of explorer van bouwen met extra heavy look maar het komt er niet van dus het staat me in de weg. PM svp snel, zaterdag ga ik naar de stort.
Ik ben aan het opruimen en nou ligt dit ding hier al 25 jaar in de weg
Iemand belang bij? Misschien leuk om aan de muur te spijkeren?
Anders moet-ie maar de kachel in...
Oja, er zit geen jack-ingang meer op, dus geen idee hoe het met de electronica is. De brug is ook 'geknutseld'![]()
My Róisín Dubh is my one and only true love
Jaaaa.... een collegatje van me wil hem zeker weten.
G.G. was de eerste, dus hij is vergeven![]()
My Róisín Dubh is my one and only true love
Favorieten/bladwijzers