Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 29

Discussie: allround versterker

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Framus Dragon heb ik zelf nog niet zo heel lang, maar komt ook nog wel in de buurt. Super clean, super highgain, en quasi marshall crunch

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
    Tja, het enige juiste antwoord op de vraag van de TS is: "Ja"

    Er staat nergens of hij iets zoekt ofzo....dus dan ben je eigenlijk klaar...
    ik zoek ook niets, ik vroeg het me alleen af....of mag dat niet?

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Ja...........
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Dus de draad mag dicht dan?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Ho ho, nu moet eerst het gedeelte komen waarin iedereen zijn favoriete merk gaat roepen...
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    32.828

    Standaard

    Precies, eindigend met een bitchfight, wat blauwe plekken en gekneusde ego's, nog snel even goedmaken tot er een slotje komt.
    En dan mogen we pas naar bed.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2009
    Berichten
    861

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Precies, eindigend met een bitchfight, wat blauwe plekken en gekneusde ego's, nog snel even goedmaken tot er een slotje komt.
    En dan mogen we pas naar bed.
    Hee Peps je praat als een kerel prrrrrrrrrrt Stoer joh.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Klopt hoor. Ze zijn er. Mijn Fender klinkt als een Marshall.





    Zolang...... ik dat blijf denken....
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2010
    Locatie
    sirjansland
    Berichten
    1.553

    Standaard

    marshall JVM410H...
    elk kanaal heeft een signaalpad wat gebaseerd is op verscheidene modellen:
    clean op de fender blackface
    crunch op de 1959 superlead en de 2203
    OD1 op een 2203 met flink wat boost
    OD2 op een mesa

    echter hebben alle kanalen een ander karakter, omdat ieder van de genoemde modellen een eigen ontwerp van "hun" amp heeft en dit niet compromisloos gekopieerd kan worden in een multikanaals massaproduct... op het JVM-forum is er echter iemand bezig geweest met modificatie's, om zo dicht mogelijk bij de echte modellen te komen, en de resultaten blijken erg positief te zijn... wel heeft dit tot gevolg gehad, dat het met 28 potmeters gevulde frontje nog wat extra schakelaars en potjes erbij heeft gekregen...

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    7.124

    Standaard

    Ik vind het altijd wel apart dat sound omschreven worden als marshall, fender of mesa. Dan heb je het als versterker merk toch best goed gedaan. Als mensen vragen om een marshall sound. Iedereen snapt wat je bedoeld, terwijl marshall nog tig verschillende sounds heeft.

    Het schijnt dat de Carvin V3 ook een erg veelzijdige amp is die fender, marshall en mesa aan kan.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top