Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 64
  1. #51

    Standaard

    Still Crazy
    Britse film over een reünie van een rockband uit de decadente jaren zeventig. Met Billy Connoly als roadie en Bill Nighy als overspannen en strontverwende leadzanger. Hilarisch. Eigenlijk leuker dan Spinal Tap.

    Ray
    Enigszins geromantiseeerde biografie over Ray Charles. Magistraal acteerwerk van Jamie Foxx, die gewoon Ray Charles IS!

    I Walk The Line
    Over Johnny Cash. Bijna net zo goed als Ray.

  2. #52
    Member
    Geregistreerd
    3 november 2009
    Locatie
    België
    Berichten
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlameDude Bekijk bericht
    Is er ook een documentaire over een poppunk of punkrock band? Zo ja, welke?
    Het 3de deel (Blank Generation) van "Seven ages of rock" gaat over het ontstaan van de punk met The Ramones, The Clash, Sex Pistols,...

    Seven ages of rock een van de betere docus naar mijn mening.

    Ik hoop dat je er iets aan hebt.
    Please don't say we'll never find a way
    And tell me all my love's in vain.
    Clapton quote

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    http://whenyourestrangemovie.com/

    gister gezien. prachtig.
    vaag toeval, 3 J's jim, jimi en janis allemaal rond die tijd dood en allemaal 27 jaar oud

  4. #54
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.751

    Standaard

    Het vage toeval gaat nog verder: http://en.wikipedia.org/wiki/27_Club
    Gezocht: Ibanez DE7

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Inderdaad best bizar. Maar waarschijnlijk kun je ook zo'n lijstje maken van muzikanten die gestorven zijn op hun 28e. Al zullen er waarschijnlijk minder bekende namen in voorkomen.

    laats gezien:
    (op de Bels): docu over The Doors met stem van Johny Depp. geen idee van de titel. Erg goede docu. Wat een schitterende band.
    (op NL2): docu over Simon en Garfunkel. Ook schitterende muziek.

    waar is zulke geïnspireerde en tijdloze muziek als bovenstaande bands gebleven? We worden oud!

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    laats gezien:
    (op de Bels): docu over The Doors met stem van Johny Depp. geen idee van de titel. Erg goede docu. Wat een schitterende band.
    die zag ik dus gister

  7. #57
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    3.622

    Standaard

    Dit is een leuke banddocumentaire: http://www.youtube.com/watch?v=4JreZCY4z3Y

    Bekijk naast deze trailer ook de 3 delen van de gehele documentaire:

    deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=bBjkQUcY7V0
    deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=Pi_b91MpgrE
    deel 3: http://www.youtube.com/watch?v=WFdgiz3irJQ

    Band bestaat inmiddels al lang niet meer overigens.....

    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.490

    Standaard

    Alice in Chains heeft zo'n docu-dvd
    eh.. Pink floyd - de docu bij de pulse dvd (say goodbye to life as we know it) (roadies op zoek naar bier!)
    Pearl Jam - Single video theorie (top!!)
    Ik vind 'the Doors' van Oliver Stone geweldig!! erg waarheidsgetrouw!
    Type O Negative - zowel After Dark als Symphony for the Devil.. TE GEK!

    Zowieso de extra's op dvd's en cd's zijn vaak cool.. Vaak interessante info en erg grappige dingen..

    verder.. eh.. De docu bij de Hendrix box.. (de paarse)
    Laatst gewijzigd door wireman; 29 juni 2011 om 00:21
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

  9. #59
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    die zag ik dus gister
    en? leuk he?

  10. #60
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    en? leuk he?
    ja erg mooie film

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top