Super, ben ik erg benieuw naar!
Vond de Echoplex vs Strymon clip ook erg goed. Zo goed zelfs dat ik de Strymon tot op heden niet heb gekocht omdat ik die Echoplex veel beter vind klinken![]()
Super, ben ik erg benieuw naar!
Vond de Echoplex vs Strymon clip ook erg goed. Zo goed zelfs dat ik de Strymon tot op heden niet heb gekocht omdat ik die Echoplex veel beter vind klinken![]()
De Strymon is een uitstekend ding. In vergelijkingen legt hij het af, maar alles legt het af - niks kan echt een origineel ding nabootsen ... met de simpele reden dat iets wat nagedaan wordt nooit het originele zal overtreffen. However, als je een preset met de Strymon maakt en dat probeerd te creëren met de EP-3, dan lukt dat natuurlijk niet.
De Strymon is uitstekend voor zijn eigen voicing.
Ik ben erg onder de indruk van dit pedaal, maar het is nogal aan de prijs, voor mij althans, zo'n 350 euro. Kan iemand mij een alternatief aanraden?
Leuk! Oude topics bumpen! 2e hands komt dit pedaal af en toe voorbij. Alternatieven? Tsja... Wil je 'm voor Live (bandsituatie) of studiodoeleinden gebruiken? Of gewoon voor in de (slaap)kamer?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Ja inderdaad, even in de gaten houden of ie tweedehands aangeboden wordt. Ik wil het pedaal gebruiken voor thuis en mijn jambandje, waarmee we nooit het oefenhok uitkomen (en dat prima vinden).
De nieuwe boss delay misschien? DD-500 heet hij. Geen idee van de prijs, maar zeer sterke features! Beetje Strymon achterna...
Zolang je niet optreedt: de Boss DD-20. 2e hands ook goed te scoren.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Dank! Ik ga beide pedaaltjes eens checken.![]()
Favorieten/bladwijzers