Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 86 EersteEerste ... 78910111959 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 856

Standaard

Eigenlijk is het jammer dat de wedstrijd zo laat is gestart en dus is afgelopen. Anders hadden de 12 mooiste op een kalender kunnen schitteren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn-w Bekijk bericht
    Eigenlijk is het jammer dat de wedstrijd zo laat is gestart en dus is afgelopen. Anders hadden de 12 mooiste op een kalender kunnen schitteren
    Dat had iemand vorig jaar ook al voorgesteld, maar dat komt er maar niet van. Moeten we toch eens doen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niekb Bekijk bericht
    Mijn inzending van dit jaar.
    Mustang meets SG soort van.

De hals komt van een Japanse Fender strat.
    De body is van ceder dus heeft al de nodige butsen. Langzaam relic proces (met pietsie hulp)
    Dat is dus die mysterieuze facebookfoto?! Ik vind deze dus éééécht wel vet. Deze kan al op mijn stem rekenen.

Ik hoop alvast dat mijn Supro klaar is voor de 14de...
    It's not the fall that kills... It's the sudden stop at the end.

Standaard

Er worden toch nog veel foto's gequote...

Senior Member

Standaard

Dat is idd de rest van de gitaar Dank

Ik denk dat het niets uitmaakt of het onderverdeeld wordt. Ik heb al zeker fabrieksgitaren gezien die naast enkele zelfbouwers hoog scoren.

In de uitslag zou je kunnen onderverdelen.

Ik vind het altijd leuk om alle inzendingen te bewonderen. Hopelijk komen er veel.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn-w Bekijk bericht
    Het idee is absoluut leuk, maar hoe stel je je zoiets voor?
    De foto's die hier getoond worden zijn vaak geschikt gemaakt voor het internet. Een digitale kalender dan?
    Voor drukwerk zijn foto's nodig in een hoge resolutie en er zal op een andere manier rekening moeten worden gehouden met het kleurgebruik tijdens het bewerken van de foto's.
    Stel dat de 12 mooiste inzendingen aan die eisen voldoen, dan kun je je afvragen of het echt de moeite waard is een kalender te laten drukken. Ik denk het niet. Je zou hooguit hoge resolutie foto's ter download kunnen aanbieden, zodat iedereen z'n eigen favorieten-kalender kan samenstellen en zelf uitprinten op goed fotopapier. Maar ja, wie doet zoiets?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Als je een foto wil quoten dan kies alleen voor de tekst en knip de link van de foto er even tussenuit. Met het blauwe referentiepijltje kan dan alsnog iedereen zien waar je het over hebt.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Senior Member

Standaard

misschien een mod tip? automatisch bij quoten foto's uit de quote halen? idee? moet toch kunnen..
    gewoon [IMG] [/IMG] "cencureren" bij het quoten ...

edit: ik raaskal misschien wat

on topic: ik vind de epiphone les paul van "BartBlackMagic" toch het mooist ..ondanks hij erg standaard is, en geen gibson is. hij blijft mijns inziens het moois
    Laatst gewijzigd door nickofzo; 14 december 2010 om 01:28
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    ....
    Het gaat feitelijk natuurlijk helemaal nergens om, maar het blijft een leuk initiatief en hoe dom het ook mag wezen, ik kijk verlekkerd uit naar het resultaat.
    Het is DE belangrijkste wedstrijd v.h. jaar, kan de WK-finale niet aan tippen hoor!

Ik denk ook niet dat er een onderverdeling moet komen, gewoon "de mooiste gitaar van Gitaarnet", prima toch?

Standaard

Orpheo en GibsonDC/Charlotte zouden zich even moeten aanmelden, de kans is groot dat mijn stem op een van die gitaren valt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten