Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 283 van 441 EersteEerste ... 183233273281282283284285293333383 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.821 t/m 2.830 van 4401

Discussie: Post je stack

Senior Member

Standaard

Man, wat hebben jullie Hollanders toch met kroegen?

Ik speel 15 jaar live (500 shows achter de kiezen met verschillende bands?) en heb nog nooit in een kroeg gestaan. 100W halfstack werd overal waar ik speelde gewoon geaccepteerd. En doet er een PA mongool moeilijk, gewoon amps aan de zijkant naar binnen gericht zetten.

MS
    Laatst gewijzigd door Misery Signals; 9 december 2010 om 17:13

Senior Member

Standaard

Ik had van een Belg toch verwacht dat die minstens elke week in de kroeg stond...

Jammer voor al dat bier.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misery Signals Bekijk bericht
    Man, wat hebben jullie Hollanders toch met kroegen?
    Hola, nou moeten niet ineens alle Belgen gaan generaliseren!

Wij nemen ook altijd 3 halfstacks mee (inc 4x10" van de bassist) en da's ook nergens een probleem.

Senior Member

Standaard

Ik had het over een fullstack he. Dat word vaak niet geaccepteerd. ik heb zelf ook half stack en gaat goed.
    Maar het was meer de vraag of jullie al die amps gebruiken? Of dat je eigenlijk altijd 1 amp meepakt en de rest gewoon voor de verzameling is en de enkele keer dat je eens die sound wilt hebben?
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Senior Member

Standaard

ben nog geen kroeg uitgestuurd met mijn oude 4x12..
    Wel een keer vermaand met mijn huidige bandmaster en 2x12, was iets te luid...!
    Het leven is wel leuk! Make your own point.. to point!!
    www.giablo.nl Modificaties en onderhoud.

Senior Member

Smile

4x12 is inderdaad nooit een probleem, heb al wel vaak de amp dwars gezet of de monitors weggedraaid (klinken de helft van de tijd toch 'crap' )
    gezocht:ff niks
    Gear:fender jaguar block inlay '75; Gibson SG Supreme; Gibson LP Custom; fender tele blue floral en pink paisley; Mesa roadster head; Bogner V30 4x12 cab

Senior Member

Standaard

Alles is oude shizzle behalve de Koch, maar daar zitten wel oude greenbacks in. En de Marshall TM45 kast is ook een nieuwbouw. Maar daarin zit wel een echte oude Marshall PA20 uit 1970. De originele ombouw heb ik natuurlijk bewaard.
    die marshall set in het midden koop ik ooit ook nog, supermooi!
    gezocht:ff niks
    Gear:fender jaguar block inlay '75; Gibson SG Supreme; Gibson LP Custom; fender tele blue floral en pink paisley; Mesa roadster head; Bogner V30 4x12 cab

Senior Member

Standaard

Ik vind kroeg gewoon een mooi woord

Ik heb nog niet vaak fullstacks gezien hier in het café- en zaalcircuit. Vrij onnodig. Voor mezelf vind ik dat ik twee cabs wel mag hebben, ten éérste omdat elk cab bij één van mijn vier heads hoort, ten tweede ze er anders uitzien en ten derde ze anders genoeg klinken om ze beiden te hebben.

Er zijn mensen die graag een aantal keer hetzelfde hebben, maar dat heb ik dus niet. Kans dat je die dingen tegelijk gebruikt is gewoon te klein.

MS

Senior Member

Standaard

Het gaat niet zo zeer om de cabs. Maar jij (MS) hebt 4 heads staan die alle 4 aardig gericht zijn op metal, H.huisjes heeft 4 amps die redelijk in zelfde rockstraatje zitten, Ieme heeft paar Mesa's, paar voxen, twee dezelfde marshalls.

Dan nu de vraag er even uitgelicht voor alle duidelijkheid: "gebruiken jullie alle heads of is het gewoon verzameldrang en oneindigend gas naar nieuwe amp?"
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Ik ben dan wel niet 1 van die drie maar ik ken het wel.
    En als je dan eenmaal iets nieuws hoort wat je heel erg aan staat. Dan heb je de drang om het te willen hebben. Maar zelf zou ik m'n andere versterkers daarvoor nooit weg doen. Puur omdat er aan alle amps wel iets geweldigs zit. Zo heeft m'n Princeton Chorus, het valt te raden, een geweldige chorus, en me dsl, juist een geweldige crunch.
    Aan iedere versterker zit dus wel iets waardoor ik ze voor geen goud (nouwja daar valt altijd over te praten natuurlijk, maar daar gaat het niet om) weg zou willen doen. Maar dat is mijn mening hierover!
    Te koop:
    - Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
    -Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten