Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 27 van 28 EersteEerste ... 1725262728 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 261 t/m 270 van 273
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Volgende keer met avondeten en (meer) bier? (Het was een zaterdag verdorie!)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    volgende keer ben ik er weer bij, zag er gezellig uit! Wel erg ordelijk voor mijn doen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ieme Bekijk bericht
    Snap t ook niet, lijkt wel een prs meeting, zo netjes enzo....
    Tele meeting moet meer r&r uitstralen
    Wat een nette vertoning. Ik kan me nog meetings van 2006 herinneren waar andor (Andy) Chris (piccaso) Michael (michaelae) arjan(skabouter) lennart (negk3) en ik toch wel de nodige rock n roll verzorgden... Hahaha
    En dan hoofd zijn bijdrage niet te vergeten
    Er moet meer gezopen worden....
    Waar komt die veelal overheersende gedachte vandaan dat zuipen, ruig doen etc. met "rock and roll" te maken heeft? Ik speel 35 jaar in bands en studio's, heb getourd met kleine en grote namen, nooit een drup alcohol gedronken, geen noemenswaardig drugsgebruik , geen kleed- en/of hotelkamers afgebroken, mijn verdiensten gewoon slim besteed aan leuke én nuttige dingen en heb daardoor altijd werk en mag overal terugkomen...
    En toch heb ik leuke, gekke, wilde en rare dingen meegemaakt door de jaren heen. Maar die overkwamen me, ik zoek en zocht ze niet op.
    Ik keur het op zich niet af hoor en wil ook niet te braaf klinken. Bovendien: ieder zijn ding!
    Maar ik ken genoeg zgn. "R & R-muzikanten" die ergens één keer spelen en echt niet weer terug hoeven te komen! Korte termijn denken, lijkt me en da's niet mijn instelling. En ik wil graag geloven dat bovenstaande uitspraken op zich door zeer toegewijde en profi muzikanten zijn gedaan.
    Een nadeel is van mijn niet drinken e.d. is: als ik dan wel een keer "gek" doe heb ik geen drankgebruik als excuus, dat dan weer wel....
    Wat ik wil zeggen is dat ik teken voor een meeting als deze, maar ik geloof graag dat de bijv. "Ieme-versie" ook vast wel gezellig is!!!!

Gr. C.
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 7 december 2010 om 15:08
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Waar komt die veelal overheersende gedachte vandaan dat zuipen, ruig doen etc. met "rock and roll" te maken heeft? Ik speel 35 jaar in bands en studio's, heb getourd met kleine en grote namen, nooit een drup alcohol gedronken, geen noemenswaardig drugsgebruik , geen kleed- en/of hotelkamers afgebroken, mijn verdiensten gewoon slim besteed aan leuke én nuttige dingen en heb daardoor altijd werk en mag overal terugkomen...
    En toch heb ik leuke, gekke, wilde en rare dingen meegemaakt door de jaren heen. Maar die overkwamen me, ik zoek en zocht ze niet op.
    Ik keur het op zich niet af hoor en wil ook niet te braaf klinken. Bovendien: ieder zijn ding!
    Maar ik ken genoeg zgn. "R & R-muzikanten" die ergens één keer spelen en echt niet weer terug hoeven te komen! Korte termijn denken, lijkt me en da's niet mijn instelling. En ik wil graag geloven dat bovenstaande uitspraken op zich door zeer toegewijde en profi muzikanten zijn gedaan.
    Een nadeel is van mijn niet drinken e.d. is: als ik dan wel een keer "gek" doe heb ik geen drankgebruik als excuus, dat dan weer wel....
    Wat ik wil zeggen is dat ik teken voor een meeting als deze, maar ik geloof graag dat de bijv. "Ieme-versie" ook vast wel gezellig is!!!!

Gr. C.
    Je bent mij net voor.
    Zuipen en Rock'n Roll heeft volgens mij weinig met elkaar van doen.

Senior Member

Standaard

Gr. C.
    Je haalt mijn quote uit context...

Ik ben het redelijkerwijs wel met je eens, maar wat ik bedoelde te zeggen is dat ik nog nooit een meeting heb meegemaakt waarbij iedereen de specs van de gitaar op een blaadje kreeg uitgereikt en er een superstrak programma is van een paar minuten per gitaar.

Niet dat daar iets mis mee is zo te zien hoor, maar meestal verlopen die dingen wat wanordelijker (ook zonder alocohol ) en dat vind ik juist charmant en gezellig.
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Senior Member

Standaard

Daar was het doel van deze meeting niet naar. Eric wou zoveel mogelijk gitaren testen, en dan moet dat goed georganiseerd zijn. Ook met specs, zodat je enigszins wat conclusies kunt doen. De meetings zoals die in Almere zijn heel anders van opzet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Je haalt mijn quote uit context...

Ik ben het redelijkerwijs wel met je eens, maar wat ik bedoelde te zeggen is dat ik nog nooit een meeting heb meegemaakt waarbij iedereen de specs van de gitaar op een blaadje kreeg uitgereikt en er een superstrak programma is van een paar minuten per gitaar.

Niet dat daar iets mis mee is zo te zien hoor, maar meestal verlopen die dingen wat wanordelijker (ook zonder alocohol ) en dat vind ik juist charmant en gezellig.
    Hallo Lex. En dan schilder ik je af als een zuipende, zich een SOA-n**kende rock and roller.... Oeps...., sorry.
    Maar Outline had het wel erg goed geregeld!

Gr. C.

PS: Alocohol...? Nu al aan de drank? 't Is 16.00 uur.
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 7 december 2010 om 16:26
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Hallo Lex. En dan schilder ik je af als een zuipende, zich een SOA-n**kende rock and roller.... Oeps...., sorry.
    Maar Outline had het wel erg goed geregeld!

Gr. C.

PS: Alocohol...? Nu al aan de drank? 't Is 16.00 uur.
    Niet elke dag hoor...
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Senior Member

Standaard

Telecaster spelers hebben nu eenmaal orde & tucht nodig, dat heeft Outline goed ingeschat.

Standaard

Leuk forum, had ik net een kwartier lang alle reply's ge-quote en antwoord op gegeven loopt ie vast wegens druk dit en dat...afijn even kort:

Ik ga er inderdaad een laten bouwen volgens de conclusies die ik op 27-11 heb getrokken na de stapel Tele's door te hebben gewerkt. Geen Rikkers, geen Dick Smith (wie is dat? Ken wel ene Dan Smith) maar ik post als ie klaar is wel een nieuw topic met sounds en pics - ouwehoeren over specs zonder praktijk is niks voor mij en ik heb met de bouwer overlegd dit te doen zodra hij klaar is.

We zitten nu aan de ontwerptafel, alle vitale parts en beslissingen liggen ongeveer vast, nu lakdetails, schakelingen etc bespreken en nog een paar dingen in het echt en dan kunnen we los.

De meeting in Utrecht leek voor het blote ook misschien op de foto's niet echt rock n roll maar dat was ook niet de opzet van de middag. Desalniettemin gaan we beslist nog even nazitten met een biertje de volgende keer. De meeting in 2006 die Ieme beschreef daar was ik ook, alleen met 30 ontstemde, te luide en presence op 11 draaiende-rockers was er niet echt sprake van een gearvergelijk...wel erg gezellig toen

Standaard

Over dat vastlopen. Heb ik ook al meedere keren gehad.

Wat ik doe voordat ik op "Reactie versturen" klik: alle tekst selecteren en dan Ctrl + C indrukken. Dan staat tenminste alles op het klembord. Als het misgaat is het eenvoudig opnieuw posten, door in het lege tekstvernster Ctrl + V te doen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door josan Bekijk bericht
    Over dat vastlopen. Heb ik ook al meedere keren gehad.

Wat ik doe voordat ik op "Reactie versturen" klik: alle tekst selecteren en dan Ctrl + C indrukken. Dan staat tenminste alles op het klembord. Als het misgaat is het eenvoudig opnieuw posten, door in het lege tekstvernster Ctrl + V te doen.
    Door schade en schande wijs geworden, doe ik dat tegenwoordig ook maar. Zeker bij lange verhalen...

Zoals aangehaald: de opzet van deze meeting was tot op het bot diverse Telecasters vergelijken. En dat gaat nou eenmaal niet als je het niet van te voren strak aanpakt.

Zoals dat iedereen de specificatie's op 'n blaadje kreeg: puur zodat iedereen overzicht had wat we aan het testen waren en voor jezelf aantekeningen te maken en je conclusie's op te schrijven. In combinatie met de filmpjes heb je dan je eigen naslagwerkje.

Het programma was puur om 'n idee te geven wat er op de planning stond. Maar zoals ik al eerder aangaf: Dat programma was flexibeler dan de dunne stront van Roelsmoel op het moment.

Laat me dit nog zeggen: Als ik weer een (serieuze) gearvergelijking moet organiseren, dan wordt het weer dezelfde opzet. Met nog wat verbeterpunten er in.

Als het 'n gewone meeting wordt: Zo laat wordt je verwacht, dit gaat het kosten en daar is de bar. En om zo laat moeten we weer opgerot zijn.

Enfin, ik ben benieuwd waar Eric mee thuis komt.
    Who needs a signature?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten