zo foto verstuurd richting je bedrijfsmail.
zo foto verstuurd richting je bedrijfsmail.
Te Koop:
Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
Gevraagd: Delay, Chorus
Laatst gewijzigd door cluseau; 26 oktober 2010 om 13:25
Ik ben even aan het contactmeten gegaan, ik meet iets vreemds,
Bij de speakerjacks maken zowel de ground als de tip verbinding, de ground maakt ook verbinding met de Heater Wiring. evenals veel eindbuispinnen.
Te Koop:
Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
OT secundair heb ik zo bedraad:
Rood en Rood naar de diodes,
Donkergroen en Donkergroen naar de eindbuizen,
Geel en Geel krimpkous
Rood met gele streep richting massa.
OT Primair: gaan Bruin en zwart naar de powerswitch
Groengeel gaat naar de massa
De rest krimpkous.
Edit OT moet natuurlijk PT zijn
Ik heb even gemeten, de tip van de speakerjacks maakt overal verbinding met de massa, daar is dus iets verkeerd.
Laatst gewijzigd door kassie; 26 oktober 2010 om 13:41
Te Koop:
Nee is niet verkeerd, je meet door de secondaire wikkeling heen. deze is slechts enkele ohms.
De secondaire wikkeling hangt zelf ook aan massa dus wat je ook meet het is tr.....g laag.
De PT zit goed trouwens. Ik begrijp ook dat je een meter hebt?
Als je de PI origineel hebt aangesloten dan aanzetten dat ding en kijken wat er gebeurd.
Momentje, de OT draden zou ik ff anders laten lopen. Nu lopen ze direct langs de volume potmeter, als je problemen wilt moet je dat vooral doen. Ik zie een gat tussen de eindbuizen, haal daar de in gebruik zijnde draden doorheen en laat de ongebruikte boven dicht bij de trafo.
Te Koop:
Favorieten/bladwijzers