ziet er geweldig uit man! de pup ring is ook niet mijn ding maar voor de rest: super!
lak accident: vreselijk balen idd. als je niet helemaal content bent met de kleur zou ik gaan voor de korte pijn en een bus halen voor een repaint.
ziet er geweldig uit man! de pup ring is ook niet mijn ding maar voor de rest: super!
lak accident: vreselijk balen idd. als je niet helemaal content bent met de kleur zou ik gaan voor de korte pijn en een bus halen voor een repaint.
Ik vind deze kleur echt geweldig! Ik zou hem zeker oranje houden, maar of je dit netjes hersteld krijgt is natuurlijk de vraag.
Wow, ziet er netjes uit.
Natuurlijk doet zo'n deukje pijn, maar wat denk je als je er op gaat spelen....
Ik zou proberen het laatste druppeltje uit de spuitbus te persen, en dan met een penseeltje bij tippen. Blanke lak over het bijgewerktje plekje, waterproof schuren en opnieuw polijsten. Dan denk ik dat het zo goed als onzichtbaar is.
Hm, de spuisbus is schoon leeg gegaan. Ik krijg er echt niets meer uit...
Mijn knutsel pagina:
www.gemini-guitars.nl (non-commercial)
Knip de bus open, dan haal je er vast nog genoeg uit met een penseeltje.
Ziet er geweldig uit![]()
Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
"...and the Pulitzer-prize goes to... Spirit & McVenco !"
Pfew... Ik kreeg er inderdaad nog genoeg uit voor een spot repair (gisteren echt niet hoor). Ik zal het altijd blijven zien, maar dat is dan weer de charme van een zelfbouwert, toch?
Mijn knutsel pagina:
je hebt toch niet gedaan wat ondergetekende ooit flikte? ter vermaak van de gemeenschap: had min of meer hetzelfde a d hand. kreeg er echt niks meer uit; na veel proberen, don't ask why, keek ik es goed naar de nozzle, en duwde ik, don't ask why, op de spuitknop... en yep, een laatste straal kwam eruit, per chance had ik toen een bril op... draag meestal lenzen maar toen juist die bril waarop de sporen nog steeds zichtbaar zijn
*neemt trots trofee voor mega flater in ontvangst*
Eh... Jawel, dat deed ik ook. Met als gevolg dat er nu een mooie metallic-oranje "spritz" over mijn sierbestrating ligt. Dat wordt weer koppelstones omdraaien...
Mijn knutsel pagina:
Favorieten/bladwijzers