Crush the Button
Digitaar
o.a.
Crush the Button
Digitaar
o.a.
Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
----------------------------------------------------------------------------------------
voorlopig niets meer te koop...
De Malekko is toch best "prijzig".... Dan kan een Boss DD7 of een MXR carbon copy prijstechnisch toch ook bij de gegadigden?
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Kwa prijs misschien wel, maar ze klinken zo anders alle twee. bijna niet te vergelijken.
----------------------------------------------------------------------------------------
De dd7 heeft een dedicated buffer waar de malekko enkel de ingang gebufferd heeft (correct me if i'm wrong).. Van wat ik gelezen heb is de buffer uit als het pedaal uit staat (in de bufferstand dan, in de TB stand is er helemaal geen buffer meer). en de dd7 heeft veel meer opties, maar geen mod. dacht ik.
De cc is wel vergelijkbaar.. Die is veel warmer en donker van repeats. De mod op de malekko is wel veel lekkerder. no doubt..
Opinions are like azzholes, everyone has one and they usually stink.
P.S Your dinner is ready!
Maar.... alles wat je in Belgie bestelt komt hier toch nooit aan![]()
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
waar is "hier" bij jou dan?![]()
Ja ...
Ik help David en Mike vaak door ze nieuwe builders te laten kennen, waaronder Strymon, Catalinbread, Hartman, DMB Pedals, Plutoneium Effects, Blackout Effectors, Neunaber Technology, Skreddy (ze hebben nog 2 Echo's!) en Wampler. Volgens mij nog een paar, maar kan best dat ik er wat over het hoofd heb gezien.
Favorieten/bladwijzers