In vind de rock block niet zo erg highgain klinken eerlijk gezegd.
En die G2 heb ik een jaar geleden ofzo gebouwd, klinkt mooi, maar veel meer dan een lichte crunch komt er niet uit![]()
Laatst gewijzigd door caliban; 28 juli 2010 om 16:15
Marshall Class 5 met een MXR Fullbore Metal ervoor
Of het nu een buizendoosje bijen is, of een trapdoosje bijen..
Bijen? Is dat een waardeoordeel over Marshall in het algemeen? Hoe moet ik dat interpreteren?
Bijen maken een schril gezien en dat is een geluid dat men niet fijn vindt en dus als negatieve uitspraak wordt gedaan.
Als ik JOU was, zou ik gewoon een dagje bij een grote muziekzaak door gaan brengenJe komt eerlijkgezegd op mij over alsof je niet weet wat je wilt hebben, en blindstaart op merken en modellen.....................
Ik weet wel goed wat ik wil:
Buizen versterker, absoluut niet meer dan 1 watt.
Marshall sound.
Bij voorkeur een buffered effect loop.
Als ik met niemand rekening had hoeven houden had hier allang een JCM800 gestaan met zo'n loop erin gebouwd bovenop een 1960 cabinet, want dat is gewoon het geluid van de 80's als je het mij vraagt. Dus dit graag, maar dan eindbuisvervorming op laag volume.
@Roelsmoel: Ahum, zei diegene die alleen maar Marshall will.
on topic. Misschien vloeken in de kerk, maar misschien kun je eens kijken naar een goede modeller? Ik heb toch wel vrij gave metal sounds uit een digitech rack unit en uit een floorpod gehaald. Is ook een stukje beheersbaarder dan een klein buizenversterkertje.
Favorieten/bladwijzers