Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door UnDefined Bekijk bericht
    Ik zoek dus een multi-effect die vooral veel mogelijkheden biedt aan (modulated) delays, (lange) reverbs, chorussen, looper, tremolo, fuzz, overdrives en toch wel enkele redelijk klinkende distortions voor te gebruiken met de looper. (Een tuner zou ook wel handig zijn.)
    En die ze allemaal apart kan in-/uitschakelen.
    Ook zou er een chain van minstens 4 effecten moeten kunnen gemaakt worden.
    En aan amp modulators heb ik niets!
    Mijn budget bedraagt zo'n ± €500.
    (Zit er geen footswitch bij dan zou in die prijsklasse ongeveer ook moeten voldoen inclusief footswitch.)
    Ik heb zelf een GMajor2. De TC zou ik verkiezen boven de Line6, omdat ik de Line6 minder mooi vind klinken (lees: plastic klank/neppig)
    Alleen de TC GMajor heeft geen overdrives. Daarom misschien de TC Nova sytem?
    Er is ook iets dat erop lijkt van digitech (rp1000). Toch vind ik de TC meer naturelklinken

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lex81 Bekijk bericht
    Ik heb zelf een GMajor2. De TC zou ik verkiezen boven de Line6, omdat ik de Line6 minder mooi vind klinken (lees: plastic klank/neppig)
    Alleen de TC GMajor heeft geen overdrives. Daarom misschien de TC Nova sytem?
    Er is ook iets dat erop lijkt van digitech (rp1000). Toch vind ik de TC meer naturelklinken
    Ik heb een korte tijd een G-major gehad. Goeie geluiden maar dat apparaat legt het toch af tegen de M13. De delays zijn fantastisch en ook de combinatie gebruiksgemak/ mogelijkheden is onovertroffen. Vergeet ook niet dat je nog een midi-floorcontroller moet hebben voor zoiets als een G-major. Dat is vaak de te grote Behringer of je bent een hoop meer geld kwijt.
    Vote for Pedro!

Standaard

En een Nova System van TC?

Edit: zie net dat hij daar boven is geplaatst..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door UnDefined Bekijk bericht
    Ik heb het niet zo voor Digitech (toch de multi-effecten niet).
    Heb verschillende modellen van hun series getest (RP70, RP90 en de RP500) en geen enkele van hen kon mij bekoren...
    De amp-model sectie van het toestel zou ik al niet gebruiken en op youtube/google vind ik nergens een voorbeeld van het doeleinde waarvoor ik het zou gebruiken: ambient/post-rock/... (grote bakken reverb).
    Die RP series van digitech vind ik idd ook niet zo geweldig, maar wat dacht je van deze?? http://link.marktplaats.nl/359611204
    A good amp will treat you better than any girlfriend, because it's easier to pick up, it screams louder and it shuts up when you take your plug out.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ACSlater Bekijk bericht
    Ik heb een korte tijd een G-major gehad. Goeie geluiden maar dat apparaat legt het toch af tegen de M13. De delays zijn fantastisch en ook de combinatie gebruiksgemak/ mogelijkheden is onovertroffen. Vergeet ook niet dat je nog een midi-floorcontroller moet hebben voor zoiets als een G-major. Dat is vaak de te grote Behringer of je bent een hoop meer geld kwijt.
    De te grote Behringer valt best wel mee qua grootte vind ik. Maar ik heb gehoord dat het niet mogelijk zou zijn de FCB1010 samen met de G-Major 2 in stompbox mode te gebruiken... Klopt dit?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik70 Bekijk bericht
    Die RP series van digitech vind ik idd ook niet zo geweldig, maar wat dacht je van deze?? http://link.marktplaats.nl/359611204
    Ik ga geen 3,5/4 uur rijden hoor .
    Maar (verbeter me als ik fout zit) klopt het niet dat over deze rackunit veel positief commentaar te vinden is op het internet?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten