Bij de laatste aanvulling van de bands zaten erg veel bands uit België. Er zitten een paar leuke namen tussen, dus zeker niets mis mee, maar ik had wel het idee dat ze wat op de centen zitten. Waarschijnlijk ook omdat de betalingen vaak in dollars gaan en de kosten van de geboekte bands nu hoger uit zullen vallen.
Hoop dus maar niet teveel dat er nog iets moois komt.. dan kan het misschien nog meevallen.
Ik was ook teleurgesteld voor Pinkpop toen ik hoorde dat ze WM hadden vervangen voor Ryan Shaw.. toen ik echter in het gras naar deze man zat te kijken was het best wel goed te doen. Alleen was het wel duidelijk een ander genre.
Maar RW is pas over een maand en er touren genoeg leuke dingen door Europa.. dus het kan altijd.
Er doet een gerucht de ronde dat Triggerfinger in de plaats zou komen...![]()
Wolfmother heeft de hele tour gecancelled dus alle optredens van de komende weken (maanden?) gaan niet door.
2 weken geleden heb ik kaartjes op marktplaats gekocht.
Het ging hier om 4 kaartjes van RockWerchter zondag.
Ik heb de kaartjes nog steeds niet binnengekregen.
Na het geld overgemaakt te hebben heeft de verkoper gemaild dat hij het aangetekend verzonden heeft.
Normaal gesproken duurt dit dan toch niet zo lang?
Ik heb hierover de verkoper al 2 keer gemaild en 1 x gebeld maar heb nog niks gehoord van hem.
Ik heb zijn gegevens(hopelijk kloppend) In ieder geval heb ik wel zijn bankrekeningnummer.
Hij kwam helemaal niet over dat hij me wil oplichten (ivm met gegevens etc.), maar ik heb er nu toch zeer weinig vertrouwen in.
Hoe kan ik dit het beste oplossen? Ik heb TNT al gemaild of ze de verzending kunnen nachecken (ook nog geen reactie) en welke stap moet ik hierna nemen? Rock Werchter is al over 2 weken en wil er dus wel graag heen en mijn geld niet verliezen.
Dat is zuur zeg! En al nieuws verder??? Hoop dat je je kaartjes nog op tijd binnenhebt.. zou normaal gesproken toch moeten lukken via de post.
Ik heb er iig zin in !! Nog ruim een weekje!
En dan nu het weer! : http://www.weeronline.nl/Europa/Belgie/Werchter/4054161
![]()
Jongens waar kun je het beste de auto neerzetten? Ik kom vanuit Nederland (via Venlo) en hoorde dat het ivm de files geen pretjes was om Werchter in (en uit) te rijden. Mijn idee was om de auto in Leuven te parkeren. Iemand auto-ervaringen?
Zooooo en of dat een mooi feestje was!!! Ik heb genoten!
Muse, Florence + the Machine, Kyteman, Pearl Jam (niet verwacht dat ik die zo gaaf zou vinden), Arcade Fire... heeeerlijke muziek!!
Verder vond ik het echt super goed georganseerd allemaal, nooit te lang hoeven wachten voor drank of eten, echt helemaal top!!
Favorieten/bladwijzers