Wat een práchtige gitaar! Had eerst wat twijfels bij de headstock, maar deze kan het hebben, echt zeer geslaagd. En dat vind ik erg knap voor een zelfbouw met aanpassingen aan een van zichzelf al perfect design.
Kaminski on Spotify https://open.spotify.com/album/3i96d...Q3u7fR-oPs8RHw
ja en dat hij juist niet de standaard tele headstock heeft deed het hem voor mij![]()
Wat een gigantisch lekkere gitaar, ik heb niks met een tele (al heb ik er zelf een soort van) maar deze.
En dat bouwproces is werkelijk geweldig om te zien en maakt deze tele tot wat hij is natuurlijk.
vriendelijke groet, Olav
Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
www.makeyoursongcount.com
ik vind de snakehead op deze gitaar ook heel knap. mag hopen dat iedereen hier weet dat dat de headstock was van het prototype dat fender bouwde voor de telecaster ? Ik vind die headstock mss wel mooier dan de televorm die erna kwam, maar had door zijn eenvoudige vorm natuurlijk minder eeuwigheidspotentieel. clevere fender gasten daar lang geleden
ik vind de koelkaster trouwens ook Very tele klinken. dus snap die opmerkingen over "rare" sounds enzo van bass niet helemaal![]()
Geen positieve reacties meer a.u.b. Straks wordt tie nog stront eigenwijs
Groet Jan
For sale. Roger strat by Duesenberg (voorheen Diego). Nog als nieuw, halve prijs. PM voor info en pics.
Laatst gewijzigd door bass blom; 30 mei 2010 om 20:30
Tjees, ben even een weekeindje weg en dan krijg je dit....
Als jullie nou allemaal ook op tdpri op mij hadden gestemd dan had ik een mooie squier gehad(who needs a squier anyway?)
Bass, super dat je blij bent met je tele mijn buren zijn ook erg blij dat ik je van jouw delta-blues versterker heb afgeholpen...(ik ook, hij klinkt lekker!)
Real men use guns.
Favorieten/bladwijzers