Dat is een hele verbetering zeg! Ik vond de faded-serie nooit zo mooi. Maar deze wil ik wel hebben!![]()
Dat is een hele verbetering zeg! Ik vond de faded-serie nooit zo mooi. Maar deze wil ik wel hebben!![]()
Mwoah, ik vond "before" er ook wel goed uitzien. Ik denk dat ik de originele knoppen prefereer. De kapjes vind ik wel mooier.
ALLES IS VERKOCHT!
Zowaar een mooie SG!![]()
Dan zou ik er ook een ander setje tuners opzetten.....
(gezocht:tuners voor Gibson SG)
LANGZALZELEVERWORSTOorspronkelijk geplaatst door Pucks
Ghehe, ik weet niet of dat nikkel of chroom is, anders haal ik daar nog wel een keer de scotchbrite overheen. Nee, serieus, de kop boeit me minder om de één of andere manier. Maar goed, een keer experimenteren is wel leuk natuurlijk. Kan onze huisarts eens lief aankijken of ik met de stikstof mag spelen![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Je hebt chromen kapjes over de elementen gezet? Beinvloed dit het geluid niet ten nadele??
Dit lijkt mij namelijk ook wel wat voor op m'n SG Special
LANGZALZELEVERWORSTOorspronkelijk geplaatst door Pucks
Very nice Mitch!! Misschien heb ik er overheen gelezen, maar hoe bevallen die Sheptones?
Ik was zelf ook van plan een set Sheptone HB's te halen nu ik al twee jaar 100% tevreden ben met Sheptones in m'n strat. Die Shep heeft z'n oren op de goede plek zitten voor wat ik mooi vind denk ik. Ik twijfel nog tussen de normale en de BK set. Welke set heb jij?
De PAF Tribute set. Ik heb nog geen klankverslag uitgebracht om de simpele reden dat ik 'm alleen nog maar thuis heb kunnen bespelen. Dat geeft wel een indruk omdat ik de amp nu al met een uiteenlopend aantal gitaren gehoord heb, maar ja, een DA5 of een AC30HH...
"Het is maar een spelletje" - Confucius
De gitaar was al niet lelijk, maar is nu nog een stukje mooier geworden!
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
Favorieten/bladwijzers