Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 38 van 107 EersteEerste ... 2836373839404888 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 371 t/m 380 van 1063
    Senior Member

Standaard

Ik heb er denk ik ooit een keer over gespeeld, maar ondertussen veel te lang geleden. Veel hangt af van de amp denk ik. Kan zijn dat een recto niet slecht klinkt met g12t75, dus kan die combinatie nog wel leuk zijn!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Hoe bedoel je dat je de Bogner niet in het rijtje ziet staan? Je ziet 'm letterlijk niet staan? Of je bent het niet eens met mijn bevindingen?
    Zou je me dan een ENGL 412 aanraden ipv een 212? Het lijkt mij nogal overdreven.
    Nou ja, ik vind een 412 niets overdreven aan, het is heerlijk. Wieltjes eronder en niets te klagen. Ik zou er graag nog 1 bij hebben, om echt stereo te spelen.
    Als je de cab niet vaak hoeft te verplaatsen is een 412 een echte toevoeging. En alsof een 212 zoveel lichter is. Plus, die zet je niet op wielen en moet je vaak echt tillen.

Ik zag dat je de Bogner 412n iet getest had, dus vroeg me af waarom? Maar aangezien je eigenlijk uitging van 212 is dat niet heel vreemd, my bad
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Senior Member

Standaard

Zojuist een deal gemaakt met een verkoper uit Leeuwarden voor een ENGL PRO 212 kast! Met Vintage 30 speakers dus! Volgens de verkoper splinternieuw en slechts eenmalig gebruikt, maar de kast is te zwaar wegens nekklachten (hernia?). Voor 400 euro kan ik 'm ophalen, dus nou moet ik een dagje vinden om daarheen te rijden. Het is een aardig tripje.

Senior Member

Standaard

die staat echt al ontzettend lang te koop volgens mij op marktplaats. weet niet wat de reden is maar staat volgens mij al best tijdje te koop. Zit het kaartje nog aan de grill van engl?
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    die staat echt al ontzettend lang te koop volgens mij op marktplaats. weet niet wat de reden is maar staat volgens mij al best tijdje te koop. Zit het kaartje nog aan de grill van engl?
    Volgens mij wel ja. Verkoper zegt dat ie een nekhernia heeft en daardoor het cabinet niet meer kan tillen. Dus niet kan gebruiken voor gigs en repetities.

Senior Member

Standaard

Ok, ja ik zeg niet dat het niet te vertrouwen is ofzo hoor. Maar hij staat zeker al half jaar te koop, wat redelijk lang is voor een nieuwe engl cabje voor 400 euro. Nou is het uiteraard crises in de 2e hands markt en het is in friesland wat voor de meeste niet bij de deur is dusjah.
    Maar zou in ieder geval wel langsgaan en ff uitproberen. Niet zomaar op laten sturen.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Zojuist een deal gemaakt met een verkoper uit Leeuwarden voor een ENGL PRO 212 kast! Met Vintage 30 speakers dus! Volgens de verkoper splinternieuw en slechts eenmalig gebruikt, maar de kast is te zwaar wegens nekklachten (hernia?). Voor 400 euro kan ik 'm ophalen, dus nou moet ik een dagje vinden om daarheen te rijden. Het is een aardig tripje.
    Die verkoper ken ik, heeft het cabinet al een jaar te koop of zo. Hij heeft héél vaak (nieuwe) spullen te koop

Betrouwbaar is ie wel.
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

Senior Member

Standaard

Adverteert ie niet onder de naam "Jeannot" o.i.d.?

Die heeft veel spullen te koop, o.a. dit mooie Brunetti-cabje.

Senior Member

Standaard

Nee het is van ene George: klik.
    Hij zou vandaag wat nieuwe foto's maken.
    @Thiez: deze advertentie staat er op sinds 1 april, maar het kan natuurlijk zijn dat hij z'n ad regelmatig opnieuw plaatst (deze rubriek is toch gratis).
    @johnLord: ik snap ook niet helemaal waarom mensen nieuwe dingen te koop aanbieden. Je zou toch zeggen dat je het terug kan brengen naar de winkel als het nieuw is? Maar hij klonk betrouwbaar en ik ga het cabinet sowieso ophalen. Dus dan kan ik het grondig bekijken. kGa het ook openmaken om even naar de speakers te kijken.

Senior Member

Thumbs down

Wat een zooi onzinnig gelul over een stom kut cabinet op mp in dit mooie topic....
    "Echte mannen spelen een Les Paul op een Marshall...."

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten