Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 61 van 72 EersteEerste ... 1151596061626371 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 601 t/m 610 van 712

Discussie: Axe-Fx anno 2009

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Synx Bekijk bericht
    Bettencourt: Soldano, Marshall, SLO. Begin wat fenders en marshalls daarna meer richting hotrodded marshall spul. (uit mn hoofd... Kenners weten het vast preciezer)

'Recente' opname: http://www.youtube.com/watch?v=nKenFINqymk
    single: http://www.youtube.com/watch?v=G-HQisG2Lv8
    Ah okay. Er zijn genoeg Plexi, JCM800, JMP en Soldano patches te vinden op het Fractal forum (bij Share Patches en bij Recordings).
    Check bv. deze of deze van Patrick.
    Alexander van Engelen

Senior Member

Standaard

Ff wat foto's van mijn Axe-Fx "rig".

En mijn flightcase waarin ook m'n pedalboard past:

Alexander van Engelen

Standaard

Zeer nice!

Case met pedalboard is goed tilbaar? Erg strak zo'n gordius.

Ben een beetje rond aan het kijken naar een active monitor, iemand een idee wat een leuke is gekeken naar prijs/kwaliteit? Bij Thomann zie ik er al vanaf 150 euro staan, zal wel niet veel zijn?

Senior Member

Standaard

Mooi hoor Alex! Ziet er compact uit. Gebruik je die cabs in stereo?

Senior Member

Standaard

Flightcase is een tikkeltje zwaar (had iets minder diep gekund) maar goed te doen. Ben erg blij met met het ontwerp.

Sorry, heb geen kennis van actieve monitoren.

Cabs: ik speel thuis vaak in stereo en dan zet ik ze uit elkaar voor spreiding. Voor rep's neem ik maar eentje mee. Voor optredens soms 1, soms 2 (maar dan mono, stereo heeft live geen zin).
    Alexander van Engelen

Standaard

Heb een aantal van je patches trouwens geprobeerd. Klonken goed! Dan zijn die Atomics toch wel aardig FRFR, of m'n nearfields aardig scheef

1 ding viel me wel op, vol/pan lijkt wel een soort van autoswell functie te hebben? Met dynamisch spel worden dan noten weggefilterd. Netalsof de noisegate veel te strak staat. Of komt dit effect ergens anders door?

In de loop van de week stuur ik m'n aangepaste patches eens door

Senior Member

Standaard

Heb een aantal van je patches trouwens geprobeerd. Klonken goed! Dan zijn die Atomics toch wel aardig FRFR, of m'n nearfields aardig scheef

1 ding viel me wel op, vol/pan lijkt wel een soort van autoswell functie te hebben? Met dynamisch spel worden dan noten weggefilterd. Netalsof de noisegate veel te strak staat. Of komt dit effect ergens anders door?

In de loop van de week stuur ik m'n aangepaste patches eens door
    VOL: dat is inderdaad de bedoeling. Werkt zoals de Slow Gear van Boss. Oftewel een geautomatiseerde "volume swell" functie, te combineren met veel delay. Mooi voor sfeervolle akkoorden etc.
    Alexander van Engelen

Standaard

Ben een beetje rond aan het kijken naar een active monitor, iemand een idee wat een leuke is gekeken naar prijs/kwaliteit? Bij Thomann zie ik er al vanaf 150 euro staan, zal wel niet veel zijn?
    Anand was vorig jaar zo aardig zijn ultra een middag beschikbaar te stellen voor geinteresseerden. Ik heb toen mijn mackie srm350v2 meegenomen waar iedereen behoorlijk over te spreken was. Wel 300 euro ipv 150, maar daarvoor koop je dan -overigens zeer tilbare- kwaliteit.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Toegevoegd aan testlijst

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yek1 Bekijk bericht
    Ff wat foto's van mijn Axe-Fx "rig".

Wa's dat voor softbag Alexander?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten