Oorspronkelijk geplaatst door ieme doe maar wel, vind ik wel leuk! eens! wil het ook wel eens zien!
---- // City Of Life //
Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8 Hmmmm.....dan zal ik mijn CMW Plexi+ en Soldano Atomic stackjes maar niet meer posten...... Doe doe doe!
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA De top vind ik echt heel mooi, maar het cabinet des te lelijker! Het cabinet is idd het lelijkst.
HenriH, Project Eyestare & Structure Seven http://henrihuisjes.nl
Ik ben benieuwd!
Toooooooooooooooone!!!
laat ze maar lullen robbert! IK VIND EM ZEER CLASSY!
"Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."
Oorspronkelijk geplaatst door ieme laat ze maar lullen robbert! IK VIND EM ZEER CLASSY! Sommige mensen hebben nou eenmaal geen smaak Ik zal kijken of ik vandaag nog wat foto's van de Plexi en de Soldano kan plaatsen.
Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8 Sommige mensen hebben nou eenmaal geen smaak Ik zal kijken of ik vandaag nog wat foto's van de Plexi en de Soldano kan plaatsen. Niet kijken... gewoon doen .
Oorspronkelijk geplaatst door Resonare Niet kijken... gewoon doen . Net een M13 binnen. Waar denk je dat mijn prioriteit ligt?
Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8 Net een M13 binnen. Waar denk je dat mijn prioriteit ligt? Foto's maken van beide!
TE KOOP: 2x Celestion G12T75 - 16 Ohm
Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8 Net een M13 binnen. Waar denk je dat mijn prioriteit ligt? Ademen? Koffie drinken? In je neus peuteren? Of heeft dat met mijn voorkeur voor (analoge) pedalen ipv digitale multi-effecten te maken?
DIY-Layout.com | TANK86
View Tag Cloud
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers