Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 84

Discussie: Bon jovi

Senior Member

Standaard

ja... klopt.

max. 500 euro, dus liever 400 of 350.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

en dan nu een ander bericht :

voor iedereen die geen bon jovi fan is of hier negatieve berichten gaat plaatsen.
    ga lekker iemand anders irriteren in plaats van hier een beetje te lopen rondbazuinen want
    sommige mensen vinden het gewoon leuk goede muziek te luisteren en niet naar door computergemanipuleerde ongeinspireerde bagger!!

bedankt voor het lezen van dit bericht.
    Laatst gewijzigd door victor.500; 10 maart 2010 om 20:35

Senior Member

Standaard

niets nieuw kopen!!

Gewoon die harmonics en palm muting leren, dan ben je al een heel eind onderweg!
    Ik krijg een "prima" sambora geluid uit mijn vox vt(tje).

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richie sambora Bekijk bericht
    niets nieuw kopen!!

Gewoon die harmonics en palm muting leren, dan ben je al een heel eind onderweg!
    Ik krijg een "prima" sambora geluid uit mijn vox vt(tje).
    Duhh... natuurlijk kan jij dat, jij bént Richie!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gearjunkie Bekijk bericht
    Neeee, zou ik dan over een vox VTtje spelen?
    Jij hebt in dit topic ook wel gezegd dat sambora een gearjunkie is??? Dus...

Standaard

what?hoor ik een gear junkie richie sambora beschuldigen dat hij richie sambora is terwijl hij zegt dat hij een gear junkie is?

dan zit angus young zeker ook in ac/dc!

Standaard

Maar weer serieus, ik denk eigenlijk niet dat je hiervoor een andere versterker moet gaan halen, ook omdat je dan weer aanloopt tegen het onpraktische van op je slaapkamer/woonkamer spelen in relatie tot de buren. Ook een vette Marshall of Diezel gaat het niet worden in de woonkamer.

Goed leren spelen, misschien onder de bezielende leiding van een gitaardocent die je het kan voordoen hoe je pinches e.d. speelt.

Senior Member

Standaard

ik heb al 5 jaar les.

Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gearjunkie Bekijk bericht
    Geniaal!!!!

Ik dacht: 'waar slaat dat op' totdat ik de naam boven het bericht zag...
    Guitars: ESP Horizon NT II, Ibanez SZ4020,Ibanez RG3120 - te koop, Jackson Professional, Yamaha Compass, Ibanez Roadstar bass
    Amps: Marshall JCM 900, Marshall VS102 - te koop, POD X3 Live, Boss GT-8 - te koop

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mesaman Bekijk bericht
    bon jovink!

ik vind het een kut geluid van een kutband. 1e klas parkeerplaatskontneukersbijmekaar!
    Kan je net zo goed michael jackson na gaan lopen doen in zn vrije tijd.
    oftewel 'het is net niet echt mijn ding' en probeer gewoon geluid te vinden wat je leuk vind.en niet een band met een budget dat jij zo snel niet voor handen hebt aan geluids besteding.precies het zelfde gaat je nooit lukken.je moet het zelf ook in de vingers hebben.
    Kijk, aan deze berichten hebben we nog eens wat! Hulde...

OT: Sambora zijn sound valt niet te kopieren. Ik veel dezlefde spullen als Sambora maar nog steeds niet zijn vingers En daar zit het hem nou juist in. Je kunt wel een hele dikke setup hebben maar daar kom je er nog lang niet mee. Ja grotendeels, en je komt ook behoorlijk dicht richting zijn sound.
    Sambora speelt nu sinds 2000 ongeveer op Marshall JCM2000's (DSL, 100watt). Hij heeft een paar jaar terug eens Devided by 13 en Diezel gebruikt maar uiteindelijk toch weer bij de oude vertrouwde Marshalls terug gekomen. Hij gebruikt 4 of 5 JCM2000's en een Marshall Vintige modern. Richie heeft door de jaren heen ontzettend veel Marshall's gebruikt maar voornamelijk de JCM800 series. In 1995/95 heeft hij Fender Tonemasters gebruikt omdat hij in de knoop lag met zijn endorsment bij Marshall.
    Naast al het Marshall geweld gebruikt hij KMD 2x12 combo en nog wat rackamps (o.a. H&H).

Over zijn gitaren kan ik heel duidelijk zijn: alles! Verscheelt enorm. Hij heeft een hele poos op voornamelijk strat-achtige gitaren gespeelt maar zie hem nu steeds vaker met alleen maar les paul achtige gitaren en zijn ESP/LTD signature serie (en die is nieuw niet eens zo gek duur!).

Effecten heeft hij ook bergen van en van gebruikt. Op de foto's van Jeroen zie je een aantal pedalen. Naast deze pedalen maakt(e) hij gebruik van de Boss CH-1 Chorus, PN-2 Tremelo/pan (Keep the faith), CAE custom made tremelo, Boss SD-1 Overdrive, Framptone talkbox, Dunlop wah's (diversen), CAE midi switcher etc etc.

Over Jon, die speelt enorm veel gitaar zelfs! Vaak speelt ie op een zwarte Takamine G-series (daar heeft hij er een aantal van), Ovation gitaren, Fender Telecaster, Gibson Les Paul Custom en nog een paar planken
    Overigens speelt Jon op een Mesa Booge Dual Rectofier (ik dacht een duo, kan ook een triple zijn) en nog een paar amps waaronder Marshall. Welke effecten Jon gebruikt weet ik niet, als hij trouwens effecten gebruikt...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door victor.500 Bekijk bericht
    ik heb al 5 jaar les.
    Elektrisch?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten