ding meenemen, oppoetsen, snaren monteren, afstellen en keihard mee rocken!!!!![]()
ding meenemen, oppoetsen, snaren monteren, afstellen en keihard mee rocken!!!!![]()
Toooooooooooooooone!!!
Foto headstock: http://i39.tinypic.com/2z6thts.jpg
Heb geen aparte foto van de tuners genomen. Heb de gitaar nu niet bij me,
Ligt op de school.
Zou ik graag doen, maar ik heb geen idee hoe ik aan een stemknop kom,
Of hij wel te repareren is (Ik heb geen idee van de situatie binnenin de gitaar: Een volumeknop kon je er zo al uit trekken, dus denk ik niet dat er nog veel bedrading binnenin zit) weet ik niet,
Wil er ook niet al te veel geld aan uitgeven.
leuke budget plank van maya, wel erg vreemd dat de a weg is, dit is normaal namelijk ingelegd, waarschijnlijk multiplex, maar 1 ding is zeker de elementen zijn niet origineel.
goedkoop setje tuners er op voor een 20 euro, potmeters ben je voor rond een tientje klaar, tom brug heb je ook al voor een 15 euro, en anders effe bij de lokale gitaarboer in de bakken sneupen naar een passend los zadeltje.
is voor weinig geld wel weer wat van te maken, zolang de hals recht is, en als je hem uit elkaar trekt en in onderdelen te koop aanbiedt dan kan je er ook nog wel geld aan verdienen.
Dat wandelend lijk van de Stones speelt toch ook op bepaalde nummers op een 5-snarige gitaar?
Zou ik dat ook kunnen?
Of 5-snarig slidegitaar?
Hoe zou ik ze dan moeten stemmen?
Ik speel, naja... niet geweldig,
Maar mijn voorkeur gaat uit naar pop/rock/blues.
(Denk aan The Beatles, Pink Floyd, Queen, Eric Clapton, John Mayer)
Favorieten/bladwijzers