Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 84

Discussie: Bon jovi

Senior Member

Standaard

ja, ik heb dus alleen een electrische gitaar van Ibanez en ee versterker van Roland de cube 20-x. verder geen pedalen. ( als ik die nodig heb zeg het dan ff. )

Senior Member

Standaard

Daar zijn we al meer mee. Wat voor ibanez heb je juist? Sowieso best om je brug pickup te gebruiken. Verder denk ik op je amp dat je best metal of british stack gebruikt (ken de namen van de modelling types niet zo goed, dus excuseer me als ik een noem die niet bestaat). Verder niet te weinig mids indraaien.

Senior Member

Standaard

dusssss, als ik het goed begrijp heb ik een andere versterker nodig en een paar pedalen. ( klinkt lochisch. ) alleen wat voor'n pedalen zouden dat moeten zijn???

p.s. ik had al verteld wat voor'n ibanez ik had dat is een GRG-170 DX BK.
    Laatst gewijzigd door victor.500; 8 maart 2010 om 16:37

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door victor.500 Bekijk bericht
    dusssss, als ik het goed begrijp heb ik een andere versterker nodig en een paar pedalen. ( klinkt lochisch. ) alleen wat voor'n pedalen zouden dat moeten zijn???
    Nee zeg ik niet. Als je de spullen wil die zij zelf gebruiken ben je duizenden euro's kwijt. Best stel je gewoon je amp goed in, en aangezien je een chorus hebt op je amp zitten, kan je die gebruiken. Wat voor iba heb je juist?

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Dan begrijp je het niet goed, hij zegt dat je de versterker op standje britische/metal stack moet zetten en lekker veel mids er in moet draaien.

Hij heeft het niet over pedalen/ nieuwe versterkers.
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door victor.500 Bekijk bericht

Uiteindelijk wel.
    Kijk, Richie speelt over spullen van vele duizenden dollars, zoals Diezel versterkers, volledige Marshall muren, dus dat is geen vergelijk met de versterker die je nu hebt.
    Ik denk wel dat wanneer je op je cube een britisch stack of lead geluid neemt en je draait een klein beetje chorus bij, maar dan ook wel echt een klein beetje....je de brughumbucker van je Ibanez gebruikt, je toch wel een eindje komt voor thuis.

Kun je de genoemde nummers al wel spelen trouwens, of ben je nog niet zo lang bezig?
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Senior Member

Standaard

En een goede tussenoplossing voor op langere termijn is in plaats van een hele muur marshalls, jezelf er ééntje kopen, en geen mg serie, want dat zou perfect je volgende vraag kunnen zijn nadat je een online store hebt bekeken en gezocht op de goedkoopste marshall versterker (die er 'groot' uitziet)

Senior Member

Standaard

ja, ik speel 'you give love a bad name' en 'dead or alive.'

en met gewoon een nieuwe versterker bedoelde ik geen 20. want de buren hoeven immers niet doof te worden. ( bdw. richie speelt met Fender versterkers. ) en met een pedaal waar je een betere rock sound van krijgt. die van de versterker zelf is echt een beetje prut.

Senior Member

Standaard

De overdrive van een cube prut oei. Voor een redelijk prijs vind ik dat sowieso van het beste verkrijgbaar. Pedaaltjes als boss metalzone en zo, dat vind ik een echte prutsound. Een grote fuzzy scherpe brommerige brij .

Senior Member

Standaard

zo'n pedaal bedoel ik ook niet.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten