Nee joh, ik moet hem nog ophalen als ik eens in de buurt van Dreumel ben...
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
Ik heb trouwens wel ff minder dan jou betaald![]()
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
Zo'n "limited" caliber heb ik ook. Bagger. Het is nog niet eens goed genoeg voor de kachel.
just throwing it out there maar heb je er al aan gedacht de trussrod aan te draaien zodat de hals weer gewoon recht wordt ?
life sucks and then you die
Haha ja man
En die zit muurvast ook, kan hem alleen losser draaien. Olie baat ook niet.
Ik verstel hem nu steeds verder dmv een shim, word steeds beter speelbaar maar heb laatst de brug onder handen genomen en die glimt nu helemaal weer mooi, maar de snaren krijg ik er niet meer op bij de tuners![]()
wat je dan kunt doen is de hals pen inderdaad los draaien, een rechte balk tegen de toetskant aan leggen, en dan met een lijmklem in het midden van de neck de neck aanspannen zodat hij weer recht wordt. terwijl de neck in de klem licht zet je een warme lamp vlak tegen de neck aan zodat hij verwarmd wordt, dit laat je een uurtje of acht opwarmen, aan het einde draai je trussrod weer aan en verwijder je de lijmklem
(soms help dit, je kunt het process iets overdrijven door tussen de balk en de neck 2 blokjes te zetten zodat wanneer je de lijmklem aandraaid de neck naar de andere kant "krom" gaat staan)
life sucks and then you die
Favorieten/bladwijzers