Zoiets dacht ik al ja, vind het alleen lelijk :X
Dan vind ik mooi plankje netter... ik weet het ik ben kieskeurig![]()
Zoiets dacht ik al ja, vind het alleen lelijk :X
Dan vind ik mooi plankje netter... ik weet het ik ben kieskeurig![]()
Yep thanks daarvoor, weegt volgens mij geen kont en is steviger dan hout. En lichter dan een pedaltrain denk ik ook want die lijkt me stiekem ook best wel zwaar.
Ik denk dat ik een compromis sluit tussen geen bodemplaat, en een dikke bodemplaat :P Zal eens kijken of ik thuis iets kan vinden wat maar 0,5 cm dik is, en zien hoeveel effect dat heeft voor de hoogte van mijn pedaaljes. Als dat nu goed is kan ik dat voor de bovenkant gebruiken en bespaar ik een volle centimeterHoop alleen dat het dan stevig genoeg is.
Daar zou qua ondersteuning wel iets op te bedenken zijn denk ik ja, qua draagvlak heeft da weinig meerwaarde denk ik. Dat zie ik helaas pas in de doe het zelf zaak, maar als ze daar dingen voor hebben is dat mooi meegenomen! Wil dan ook even de prijs checken tussen een halve meter hout en een halve meter van dat profiel, maar zie het vanzelf danConstructie kan dan mooi hetzelfde blijven, alleen met andere materialen :P
Heb jij mijn koffertje gekocht Schuey? 42 euries op MP?
Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10
Zo, dit weekend het board gemaakt
Harold zijn commentaar over het gewicht onthouden, en gekozen voor 5,5 mm triplex. Dat in combinatie met lichtgewicht materiaal voor de steuntjes (spijlen die mijn vader toevallig nog had), weegt het geen kont en is het lekker stevig!
Nu nog klittenbank zien te halen ergens, zwart op de rol schijnt een vloek te zijn in elke winkel? En wachten op een tuner die denk ik rond maart beschikbaar komt bij iemand, en dan kijken op het gemakje voor een overdrive. Qua overdrive zoek ik wat je in Welcome home (Sanitarium) zo mooi hoort![]()
...als je de zondagse doe het zelf tripjes per bus overslaat, wel ja.zwart op de rol schijnt een vloek te zijn in elke winkel?
Gewoon op je fiets naa de gamma of praxis, kosten: ongeveer 12,- voor 2 strekkende meters van Tesa. ( zitten beide soorten op 1 plakkertje, dubbelrol )![]()
Favorieten/bladwijzers