sweet!
wanneer moet ie ingeleverd worden?
sweet!
wanneer moet ie ingeleverd worden?
grunge/noise-hippie
haha inleveren, dacht het even niet he =P , na 235,5 uur -is dit een normale lengte btw? hier zitten nog wel wat uurtjes voor het verslag bij-
m'n docente mag er heel voorzichtig een blik op werpen en daarna gaat ie weer mee terug naar huis
het verslag heb ik al een paar weken geleden ingeleverd, en de presentatie is de 16e![]()
Laatst gewijzigd door DanielL; 7 februari 2010 om 16:52
dat bedoelde ik, mijn trimola gaat ook niet op school blijven ^^
ik zit nu aan de 90 uur denk ik, op mijn school schijnt zelfs dat niet normaal te zijn
![]()
grunge/noise-hippie
voor iedereen die geïnteresseerd is in de presentatie van mijn PWS, morgen om 20:00 op het gymnasium apeldoorn ben ik aan de beurt
mooiere foto's komen ook snel!
NOG meer foto's!!
íets betere kwaliteit, maar niet helemaal schoongepoetst (de gitaar)
heb er nu al een tijdje op gespeeld en krijg al weer verschrikkelijk zin om deze zomervakantie een volgende te maken! ik twijfel alleen: bas of hollowbody? welke zal ik doen=P? ik heb nog geen basgitaar, maar een vrije variatie op de epiphone 'dot' lijkt me ook wel heel aantrekkelijk...
als je nog meer details van een bepaald stuk gitaar wil zien: zeg het en ik ga kijken of ik daar een foto van heb!
wat vinden jullie er nou eigenlijk van geworden? nu ie af is? (het énige dat nog ontbreekt is een zwart knopje op de pickupswitch
Daniël
p.s. ik heb een 10 voor mijn profielwerkstuk =)
Laatst gewijzigd door DanielL; 5 april 2010 om 01:33
Als opbouwende kritiek:
Ik zou voor je volgende project meer tijd vrijmaken voor het ontwerpen en de afwerking van de gitaar. De lijnen van de contour zijn op zich leuk verzonnen, maar missen mijns inziens nét dat beetje extra. Idem voor de afwerking, slagplaat kan vloeiender, body had nettere curves in de 'tribals' kunnen hebben etc..; Al die kleine dingetjes zorgen er voor dat je gitaar valt of staat.
Maar tof dat je hem af hebt kunnen bouwen, dat moet ik nog doen!
Tof dat je een hele gitaar hebt gemaakt voor je profielwerkstuk! Mijn profielwerkstuk van een paar jaar terug was niet echt om over naar huis te schrijven..
Maar ik vind de gitaar goed gelukt, alleen idd zoals Jilles zegt: de afwerking had wat netter gekund, en persoonlijk had ik een andere houtsoort of kleur gekozen om te contrasteren met dat zwart
Maar knap dat ie helemaal af is! Ik wil ook al een hele tijd beginnen... maarja studeren vreet tijd en geld he![]()
Gaaf gelukt, en gefeliciteerd met je 10
Was ik toen maar op het idee gekomen een gitaar te bouwen :P
Onwijs gaaf ding! Ik heb hetzelfde gedaan als profielwerkstuk. (niet gestolen hoor haha, was al lang af voordat ik dit had gelezen)
Resultaat
Had er ook een 10 voor en een 9.5 voor presentatie (hendrix solo waarbij de snaar brak)
Laatst gewijzigd door EvenFlow; 11 mei 2010 om 00:30 Reden: foutje
Te koop: gloednieuwe Digitech Genesis 3, Peavey Bandit 112 uit 1983! Met Scorpion Speaker, en echte spring Reverb!
Favorieten/bladwijzers