Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 15 van 19 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 150 van 188

Discussie: Bling King

  1. #141
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.767

    Standaard

    Ik vind hem voor zo'n over the top thema juist net niet over the top. Hij is zo in balans dat het er totaal niet uitziet als een gimmick. Gewoon goed, echt waar!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  2. #142
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ik vind hem voor zo'n over the top thema juist net niet over the top. Hij is zo in balans dat het er totaal niet uitziet als een gimmick. Gewoon goed, echt waar!
    dat vind ik eigenlijk ook Kim Wilson het enige waarinn deze verschilt van een gewone gitaar zijn de sparkles, voor de rest: geen binding, geen massas knoppen, sobere pickups (s.coils nogwel, geen tree of life barokke inlay enz...

  3. #143
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2008
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.244

    chicken

    He Barno, een slagplaat van staal zou hem ook niet misstaan.

  4. #144

    Standaard

    Barno, hij is geweldig!
    echt waar
    Te koop: Fender Fretless MIM jazz (bordeaux) 400 euro

    En ik ben een lief klein meisje

  5. #145
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 augustus 2002
    Locatie
    drachten
    Berichten
    5.759

    Standaard

    respect, is weer een zeer mooi totaalplaatje geworden.

  6. #146

    Standaard

    Hulde! Zeer gewaagd en zeer goed gelukt
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

  7. #147

    Standaard

    Ik begin steeds meer GAS voor een tweede Gutt te krijgen

  8. #148
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    403

    Standaard

    Ik zie mezelf niet spelen op een glittergitaar maar ik vind dit toch wel een stijlvol ding geworden.
    Klasse, Barno !!

    Ik vind het wel wat voor Dave Hill van Slade ....

  9. #149
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    thx all

    Ze is ondertussen helemaal af en speelklaar. het enige dat ik mss nog verander zijn de pickups, maar dat bekijk is nadat ik ze live gebruikt heb.

    filmpje naar goede gewoontje behoorlijk suckend qua kwaliteit, maar soit, it's in motion
    geen aarding aan stopcontact, ook ergens goed hoorbaar
    Hals is supergoed: da's iets wat toch wat onvoorspelbaar blijft en pas blijkt bij gebruik. Zo had ik onlangs een ongetwijfeld perfect gemaakte warmoth hals in handen, en dat ding had hèt gewoon niet. geen idee waarom. deze dus wel.

    http://www.youtube.com/watch?v=sfUJ6O32UIo

  10. #150
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Veurne - België
    Berichten
    3.117

    Standaard

    Me likes it ! Klinkt wat 'braver', minder fel dan de choco, anders maar lekker. Interessante pickups ook: half strat, half P90, persoonlijk zou ik ze laten zitten
    Moest ik een performing artist zijn, oh well ... This one is meant to shine on stage, and it will ...
    Het wordt met elk model moeilijker een favo Guttlin te hebben. Chapeau!
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

    GuitarPlansCollection

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top